Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 28 juni 2012

Av Linda - 28 juni 2012 22:55

Nu blir de snart sängen här.. Trött. Sover fortfarande inte bra men är för jag är så tät i näsan av allergin!


Men idag har de gått riktigt bra.. Kunnat vara ute lite längre stunder utan att de kliar och näsan rinner. Men nu är de lite värre så fick ta en tavegyl.

Har förlängt mina starkare allergi tabletter så ska hämta ut dom nån dag. Skulle ta 3 dagar innan de kom in.

Sen frågade jag lite om allergi sprutan och se om jag kan få den ist för massa mediciner.

Så på måndag ska de ringa en läkare och prata om den.


Idag har vi plockat och städat lite..

Fixat så Flisa sover i vanlig säng =) Den sängen vi köpte kan man ta bort ena sidan och skruva på ett annat skydd så de har vi gjort. Och de va lite protester och sen springa ur sängen några ggr men efter att ha burit tillbaka henne några ggr så gav hon upp. Men hon vaknar emellan och skriker till men somnar om.
Så får la se hur natten fortsätter =)


Nä kanske skulle avsluta och hoppa bingen..

Så man orkar med morgon dagen.


Natti natt..


Jonas, Flisa, Felix & Freddy   

Av Linda - 28 juni 2012 12:33

Solig dag idag.. och som vanligt får jag spendera den inne =( De suger!!!!

Men men hellre de än inte överleva..

Men har förlängt mina mediciner nu iaf så med dom så kan jag förhoppningsvis vara ute sen.

Och på måndag har jag telefon tid för allergi sprutan. Så ska nog ta den..

Om den inte är allt för dyr.


Håller på och plockar lite men tar de lite ledigt nu för är fortfarande väldigt trött i kroppen så får ta de lugnt.

Nu vakna Felix så får ta han =)

Så ha en skön dag.


Jonas, Flisa, Felix & Freddy   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards