Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 21 juni 2012

Av Linda - 21 juni 2012 17:21

Urcha vad vi hatar magsjuka..

Men de gör nog alla?


Men iaf så jag och Flisa har spytt och de har bajsats så har nog bytt 20 blöjor dagen på henne!!

Men nu är de över ial =D

Hoppas jag*peppar peppar*


Vart i Skara och handlat lite idag.. Och gisses vad folk både på voop och systemet och city gross..

Så vart en sen lunch med macka så blir de grilla om en stund. Jonas spikar bräder på altanen.. Och Flisa springer runt och låter som en gris..

Jag försöker överleva allergin ='(

Blir så orkeslös när den sätter igång.. Har haft de i 3 dagar nu..

Killarna sover sen nån timme tillbaka men borde väcka dom snart så dom somnar ikväll..


Ska försöka hänga ut lite handdukar osm jag tvättat men gårjag ut så blir de la bara värre. Men måste ju få upp dom..


Nä gott folk.. Nu blir de till att hänga tvätten och se om man överlever och sen lägga sig på soffan och ta de lugnt. Kanske borde dricka något i värmen. Inte bara pyttsa på Flisa massa dricka ;)


Ha en bra midsommar..


Jonas, Flisa, Felix & Freddy   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards