Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 18 juni 2012

Av Linda - 18 juni 2012 21:14

Måndag idag igen då. Kändes som de nyss va måndag?

Mått lite si så där idag. Illamående och ont i huvudet..

Men sov lite runt halv 5 så de är nästan borta.

Idag har vi haft slappar dag.. Gjort mest ingenting mer än lekt och ätit.


Korvstroganoff stog de på menyn idag...

Imorn får man la se vad de blir.. Alltid samma fråga? Vad blir de för mat?

Har ni några goda recept på mat får ni gärna dela med er =)

Vi äter de mesta.


Och denna vargdebatt som går nu.. jisse!!

Visst ska man inte ha vargar och vild djur i fångeskap..

Men att tvivla på om man vill åka dit nu? Varför?

Då borde man inte åka till Borås Djurpark heller för de finns vilddjur där oxå i inhängnad.

Nåt fel har säkert hänt eller som dom skrev att de vart nån sorts mobbning av vargarna och dom är ju faktiskt vilddjur.. 

Vet inte vad jag tycker dom ska göra med vargarna eller så men 

Tycker mest de är hemskt de som hände och hade nog inte spelat någon roll vem som gått in för de hade nog hänt iaf..


Jaja nog om de..

Jonas kollar fotbollen och jag slötittar.. Inte så värst intresserad. Funderar på att hämta min bok och läsa. Läser Johan Theorin- Sankta Psyko nu.. Den verkar bra och dom andra böckerna jag läst från han har vart bra så =)


Efter den så är de Carin Grehardsen som gäller.. Helgonet =)

Blir lite läsning då och då. Antingen hinner jag inte eller så är jag för trött..


Men ha en skön kväll allihop..



(Klicka)

En bild på mig och Emma från Lipz typ 2009..

Kanske skulle göra om se snart? =) 


Jonas, Flisa, Felix & Freddy   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards