Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg under oktober 2011

Av Linda - 31 oktober 2011 21:39

Ny vecka idag. Känns bra.. Närmare jul =) och närmare till att killarna tittar ut! Får lite små panik varje kväll för de gör ont i ryggen och revbenen. Men sen vet jag att de kommer bli kämpigt med 3 små här hemma. Men de ska gå bra.. Vi är ju ändå 2 =)Imorn är de mvc som gäller. Onsdag är de tvillingträff =)Idag har vi vart på jysk. Va tvunga att köpa ett täcke och påslakanset till killarna och sen tänkte jag att Jonas och Flisa kunde gå in på Coop själva men kände mig pigg så följde med in.. Och de skulle jag inte gjort. Ont som f*n i ryggen så tog ett bad. I karet gick bra.. Att komma ur karet va mer ett stort företag. Men ur kom jag till slut =)sen kom Roger och Carina på besök. Dom hade vart hos Linda och hälsat på så gick dom förbi här oxå.Nu målar Jonas igen och Flisa sover. Hon har precis fått lite påfyllning i magen =)men ska snart få ryggmassage =)Linnea och Therese kom hit en sväng oxå när vi kom hem. Va jätte kul då jag inte träffat Therese på länge =)Våran tvättmaskin har gått sönder oxå =( får inte upp luckan efter tvätt och får typ tvätta de 2-4 ggr innan de går att öppna. Och ibland så stannar den mitt i programmet.. Känner att vi egentligen inte har råd att köpa en just nu men vi får göra de iaf. Känner att vi har lite att köpa till killarna mer och så. Men tvätta måste man ju göra...Jaja ska gå en runda i lgh för har så ont!!!Jonas & Felicia <3

Av Linda - 30 oktober 2011 15:47

Tråkig söndag idag =( huvudvärk och allmänt jobbigt.Jonas lagar mat. Potatis och köttbullar..Skulle ätit kyckling men är för hungrig för att vänta ;)Själv ligger jag och kollar på 112 på liv och död.Idag går vi in i v 33.. Börjar inse att de är nu lugnet är och de kommer bli väldigt mycke sen. Kanske inte mycke sömn om nätterna och mycke att göra.Nu är maten klar. Jonas & Felicia <3

Av Linda - 29 oktober 2011 23:58

Fick en fin bild mms:ad till mig från älsklingen när jag låg på sjukhuset.. Kan titta på denna länge.. Och så saknaden vart ännu starkare när man fick se sin lilla mys     

Av Linda - 29 oktober 2011 22:33

Fy va trött jag är..

SOmna till Så mycke Bättre. Hade tänkt lägga mig i sängen och läsa för Jonas har Andrew här men dom skulle fixa nåt med Andrews bil så jag kunde kika på de och så somnar jag självklart.

Så får se hur natten blir..


Nu sitter dom och spelar.  Så jag får kika runt lite här.. Tänkte kika lite kläder till pojkarna. Har inte så mycke  

Och dom kan ju bli uttagna om 4 v.. Går ju in i v33 (32+0) imorgon. Tiden går sjukt fort.


Har inte så mycke mer att skriva faktiskt.


Så ha en bra lördag..


Jonas & Felicia    

Av Linda - 29 oktober 2011 00:13

Får skriva lördag eftersom klockan är över 00 =)Blir mobil blogg idag igen.. Ligger på soffan men ska snart lägga oss.Dagen har vart både bra och dålig. Börja bra men sen va de som att trycka på en knapp och kände mig trött o kroppen och huvdvärken kom. La mig en stund men de hjälpte inte. Men efter ett bad släppte de mer =)Så idag har vart en jobbig dag. Längtar till 7/11 då vi ska på TUL och fl planering =)Men ser ändå en ände på detta..Imorn kommer Jessica + familj hit. Ska bala tårta då dom missade kalaset. Sen blir de lugnt. Jonas grejar i Flisas rum just nu och ska la fortsätta imorn.. Tror han ska börja måla imorn. Men får ju bli dom tider Flisa sover.Jag ska la ligga på soffan och spela wordfued ;)Nästa vecka är de lite för mycke saker för mig men nödvändigt. Tisdag är de mvc och onsdag tvilling träff i Skövde på ante. Men men de får la gå..Sen är de vila tills den 7/11 som gäller.Jaja sov gott allihop.Natti. Jonas & Felicia <3

Av Linda - 27 oktober 2011 20:41

Då va de löne dag idag.. Men den kommer in lika fort som den försvinner ;)Nä men får ju bara sjukpenning just nu och de är la inte så mycke direkt..Tur man har så man klarar sig iaf =)Idag har de inte hänt så mycke.. Legat i sängen till 10.. Sen kolla lite tv och busa med Flisa i soffan och sen sova en stund och äta mat. Och soffan igen. Där jag ligger nu. Orkar inte hämta datan så blir mobilinlägg idag. Märker av lite att blt höjs när jag är hemma. Men de är la de att jag inte ligger så mycke som på sjukhuset.Jonas håller på med spackling i Flisas rum just nu. Hon sover ju så då får han passa på =)Tiden springer iväg känns de som. Är ju snart i v33..Sen har min mormor blivit dålig =(Verkar som hon blivit blind och så har hon höger arm försvunnit. Inte kul alls =(Så får se hur detta går.. Mamma, pappa och Jossan har vart där idag och hon verkade lite piggare.Nä ska kika lite tv sen duscha tror jag =) natti på er!!!Jonas & Felicia <3

Av Linda - 26 oktober 2011 19:18

Go kväll. Kan bara säga att de är underbart att vara hemma!!!!Helt underbart...Ligger på soffan och kollar på 4 stjärnors middag. Linnea och Niclas kom hit med lite bullar idag.. Men låh mest på soffan.Och lilla Alice va med oxå <3 hon är underbart söt.. Kul att hon är mer vaken =)efter dom åkt så kikade vi lite htg och tog inte lång tid innan jag somna.. Typ halv 4 och sov till strax efter 5.. Är skönt medans jag sover men när jag vaknar så känner jag mig bakis.Har myst med Flisa nu ikväll. Hon satt och kramades i soffan. Är skönt att hon vill att jag tröstar henne nu. Igår va de Jonas som gällde men idag har de vart jag.Har glömt att skriva att vi gått in i v 32 nu. Eller i söndags.. Så idag är de 31+3. känns konstigt att de kanske bara är 5 v kvar tills våra pojkar är här. Om de blir snitt..Nu börjar snart halv 8 hos mig. Imorn ska vi äta pastasallad tror jag. Är sugen på de!Jaja ha de gött..Jonas & Felicia <3

Av Linda - 25 oktober 2011 23:04

Home sweet home!!!


Nu är jag hemma igen. Bandet på armen är avklippt och jag är utskriven.. SKÖNT!!

Men har vart lite sur på eftermiddagen men på vägen hem så va vi inne på coop och handla och de vart la lite mycke för mig så vart sjukt trött och ont i kroppen. Men somna runt 4 och så väckte Jonas mig halv6. Då va middagen klar.. Han hade gjort hemmagjorde köttbullar och potatis.. Gott!


Sen har jag bara legat på soffan. Lite ont i ryggen men ska lägga oss nu typ.

TULet jag gjorde idag gick bra..  DOm hade växt bra. tv1 vägde 1971 g så hade gått upp ca 400g och tv 2 1982 g så hade gått upp ca 200g. Ska in om 2 v på fl planering. Blir nog snitt eftersom Flisa och killarna är så tätt så kan ärret brista inifrån. Men de ska vi ta om 2 veckor.



Så nu är de säng och soffläge som gäller. Mer än vanligt. Inte åka med till affären eller åka runt till nån.. Utan folk få komma hit dom dagar man orkar.


Hoppas på att detta blir bra..


Jaja sova kanske!!


Jonas & Felicia   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards