Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 8 juni 2012

Av Linda - 8 juni 2012 22:59

Ja jag har lite blogg torka.. Har inget vettit att skriva. Händer inget just nu!!enda jag/vi gör om dagarna är leker, byter blöjor, matar och nattar barn. Städar och fixar tvätt emellan självklart men vad mer? Inget!!hör ni hur synd jag tycker om mig sj? Nä men seriöst.. De suger att vi bara har en bil. När ska vi köpa 1 till? Vet inte? När vi hittat någon bra och till bra pengar! Men är sååå tråkigt att inte kunna göra något. Gå ut och gå kan vi ju men det tar inte lång tid att gå runt Ardala. Visst kan la gå in till Skara men de är närmare milen och skulle vara helt slut när jag kom fram..men men nog synd om mig..imorn ska vi till Ikea. Måste köpa barnstolar så killarna har nåt att sitta i när dom äter. Hittills har dom suttit i Flisas stol och de är inte alltid så uppskattat från hennes sida.. De är ju hennes ;-)så blir de lite små saker.. Måste även köpa bilstolar till dom då dom ska byta.. Dyrt och va tvillingmamma ;-) och pappa..så mamma och pappa är snälla och tar barnen några timmar så vi kan åka dit själva. Jossan och Tommy ska med oxå tror jag. Hhmm vart ett lite långt inlägg fast jag bara skulle visa att vi lever.. Men men får se när lusten kommer tillbaka :-)Natti på er.. Jonas, Flisa, Felix & Freddy <3

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards