Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 17 juni 2012

Av Linda - 17 juni 2012 20:45

Ja då va helgen snart förbi.. Och de är lika tråkigt som vanligt. Men denna vecka är ju kort vecka =D

Vad händer hos er på midsommar?

Här blir de nog Liseberg.. Om vädret tillåter.

Och kommer vi hem i lagom tid blir de grillat.. Men får se =)

Kan ju bli rätt sent om inte barnen är för gnälliga..

Men de brukar gå bra att vara iväg med dom =)


(30 min senare)

Ja killarna vakna så fick avbryta mitt bloggande.. Barnen går före allt ;)


Gjort idag då? Lekt och lekt och lekt med barnen.. Kollat Alvin och Gänget 3 typ 4a gånger.. Flisa älskar dom.

Ända filmerna hon sitter still och kollar längre stunder...

Tyvärr har vi bara 1an men 2an såg vi hos Tommy och  Jossan och 3an hyrde vi på tv:n. Så blir till att köpa 2an och 3an(när 3an kommer ut)..

Therese och Alex kom förbi en snabbis =)


Sen är de lite tråkigt att de bara är jag som hör av mig till en person.. Men har sett att hon har fullt upp så finns la ingen tid? Men men.. De finns fler att umgås med så finns la inget att gråta över? ;)


Altanen börjar ta sig nu.. Tycker jag alltid skriver de men nu är taket upp och staketet åt spikat. Så ska bara lite små skit och grinden kvar..


Jaja nu ska jag kika på filmen så börja 21 på femman.. "Helens små Underverk".

Den är så bra =)


Så natti på er..

Hoppas ni haft en bra helg.


Jonas, Flisa, Felix & Freddy   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards