Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg under juli 2014

Av Linda - 14 juli 2014 23:08

Go kväll.

Redan ny vecka. De bara springer fram..

I helgen så har vi vart på dom i Nora för min kusin Malins dotter Molly..
Så i lördags åkte jag, Jonas, pojkarna och Fia upp till stugan för att dagen inte skulle bli så lång. Där va även min farmor och farfar =)
Flisa va hos min mamma & pappa och va med på Ikea och biltema och kom upp på dop dagen =)

Imorn är de dax gör BVC för Fia. Ska bli kul och se hur mycke hon växt. Är läkarbesöket.

Idag har vi plockat svarta/röda vinbär och kokat saft. Gick ju dricka iaf ;)
Sen har vi fått upp party tälten inför lördag då Jonas har sitt 25-års kalas.
Och städat och fixat lite. Men än är de mycke kvar att städa =)

Maten har börjat planerats. Och aka försöka räkna ut hur mycke tårta som behövs..

Kattungarna växer på bra. Ska försöka få en bild på dom.. Och peppar peppar så låter barnen dom va ifred =)

Jaja får slänga in lite bilder innan kag avslutar =)

5 generationer.

Min farfar, min gammel farmor, min pappa, jag, Felix, Freddy och Flisa.

Jag, Felix, gammel farmor, min kusin Malin, hennes Molly, Freddy, Jossan, hennes Novali & Flisa.

Felix prova mammas glasögon =)

Mysfia

Vart lite sagt =)

Älskar Novas sovstil =)

Hälsade på min mormor, morfar och morbror i fredags =)

Ha en skön kväll.

Jonas, Flisa, Felix, Freddy & Fia <3

Av Linda - 10 juli 2014 14:03

Hej!

Urch va varmt de är :( tycker om värmen men gör inget om de kommer lite regn en stund =)

Idag är en sån dag så mina allergi tabletter inte hjälper så får hålla mig inne idag. Kan ta tavegyl men då somnar jag snart och de är inte värt att ta de för typ 30 minuter ute och sen sova till imorn.

Igår va vi 16 st på gräfsnäs( de va flera där men vi som hade sällskap). Barnen bada förutom Felix och Fia. Han är lite fjantig.. Men här hemma sen bada han. Jag gick i med fötterna. Ska helst inte bada än för snittets skull.
Efteråt åkte vi hit allihop och grilla och fortsatte bada =)

Jennifer och Johanna.

Freddy & Flisa

Jonas

Mamma och jossan

Novali

Novali och jossan.

Flisa sov hos sin mormor & morfar natten till igår. Hon ville åka kana sa hon så hon åkte dit.

I helgen ska vi på dop i Nora hos mitt kusinbarn molly.

Kattungarna växer på och är snart 2 veckor gamla.

Ha de gött i värmen.

Jonas, Flisa, Felix, Freddy & Fia <3

Av Linda - 4 juli 2014 22:48

GO kväll.. Redan juli.. Detta året springer iväg som alla andra år =(
Snart jul igen!!

Idag har vi vart hos Pia på "frunch" med Camilla och mamma. Flisa och Freddy bada med Felix våga inte ^^

Sen åkte vi hem och åt lite. Vart kycklinggryta och ris.. Och glass till efterrätt =) sen la sig barnen. Men Felix och Flisa är vakna än =( Felix vakna av att han hade bajsat. Men flisa kommer inte till ro alls..

I onsdags fick vi ryck och åkte till Liseberg med mamma och pappa =) barnen åkte karuseller och hade de kul.. Lite trotsiga va dom allt emellanåt och vägra lyssna.. Men va ändå duktiga.

Igår va Fia på BVC.. Vågen stannade på 3145g och va hela 51 lång. 500g på två veckor <3

Nu ska jag kika klart vampire diaries med mitt snyggo.

Jonas, Flisa, Felix, Freddy & Fia <3

Vi står hemma på gården efter dopet i söndags och alla tre va super trötta =)

Sussie har fått 4 kattungar oxå. Men bara två överlevde =(

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards