Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg under augusti 2012

Av Linda - 30 augusti 2012 23:59

Ligger i sängen och kan inte sova :-(
Hatar att inte kunna somna.. Speciellt när jag vet att jag måste gå upp när barnen vaknar. Men de är bara imorn sen är Jonas hemma :-)

ligger och tänker mycke på hur de blir sen? Nu har Jonas bara fått förlängt 1 månad.. Så får dom se sen. Att gå på Fp båda 2 går inte runt. Och jag kan inte avbryta min Fp pga en annan har min tjänst.. Men dom skulle la ha möte i september så får veta mera då. Håller tummar och tår att de blir förlängt.

Imorn blir de nog kyckling till middag. Men får se vad man orkar och hinner med..
Får försöka sova nu så natti på er.

Jonas, Flisa, Felix & Freddy <3

Av Linda - 30 augusti 2012 19:47

Mamma fick se att jag skrivit fel här i bloggen så de ska va stryker inte stucken ;)

Av Linda - 30 augusti 2012 19:37

Har la inte så mö att skriva idag!!


Dagen har mest beståt av gnäll och skrik från Flisa.. Men vi överlevde så hoppas vi gör de imorn oxå.. Sen börjar dagis!!!

Jonas blir hemma måndag-onsdag. Skönt...


Sen vart de lite mat. Ingen av oss orka laga mat.. Men till slut tog vi tag i de och gjorde spagetti och köttfärsås =)

Nu ligger barnen i sängen och 2/3 sover. Freddy ligger och skriker lite men de gör han ibland..

Ibland räcker de att ge napp ibland vill han bli stucken på ryggen.


Så ska gå upp till han nu.. Fast nu tystna han nog..


Får se..


Men ha en skön kväll.


Jonas, Flisa, Felix & Freddy   

Av Linda - 29 augusti 2012 22:12

Ja då va de snart natten här.. Som vanligt springer kl iväg =(


Men ikväll har Jossan varit här =) Så hon körde till Skara så vi kunde handla lite.. Så nu har jag åkte med henne för första gången sen hon fivk körkort.

Och de gick jättebra.. Så vi sa att vi kan köra halvavägen var till Ullared i oktober. Har ju sånt kort så de är bra =)


Imorn ska jag till frissan =D Ska bli skönt att klippa sig lite..

Sen blir de inte mycke att göra förens lördag. Så de bli kalas.. Blir la lite smörgås bara tror jag.. Och lite tårta.


Nä tyvärr är fantasin slut med vad jag ska skriva =(


Så hade gött.. Natti på er allihop.


Jonas, Flisa, Felix & Freddy   

Av Linda - 29 augusti 2012 15:06

Suck hade skrivit långt inlägg så försvann allt :@orkar inte skriva igen..

men varför går tiden så segt när man är hemma själv med barnen? Den borde ju gå fort när man har att göra hela tiden.. Men när Jonas kommer hem så springer tiden iväg!! Han hinner knappt hem..


Vi somna till lite förut allihop..

Jonas, Flisa, Felix & Freddy <3

Av Linda - 29 augusti 2012 08:57

När onsdag kommer känns de lite bättre.. För då är de bara 2 dagar kvar till Jonas är ledig. Men onsdagen har nyss börjat och kl är bara 8:...

och mer han jag inte skriva för flisa ramla och slog i ögonbrynet i bordet :-(
men de gick bra.

står och kokar gröt till killarna nu.. De är de enda dom äter dom jag gör :-S annars är de burkmat som gäller. Vilket inte är de billigaste :-(
Kanske skulle prova att laga lite nån dag och se igen. Är ju ett tag sen vi provade de.

Flisa är helt omöjlig nu.. Bara tjuter, gör allt hon INTE får m.m Men såNa är ju barn men jag orkar inte att hon håller på. Nu står hon med Jonas gamla arbetsskor och kollar lejonkungen 2. Får se hur länge hon håller sig lugn.
ävenfast hon är min lilla prinsessa kan hon förvandlas till ett monster som alla andra ;-)

Vart hemmagjord pizza med falukorv och lök igår. Idag blir de något med köttfärs.

så nu va Flisa igång igen så får ta bort gröten och ta henne..

ha en skön dag..

Jonas, Flis, Felix & Freddy <3

Av Linda - 28 augusti 2012 12:26

Jaha bara tisdag idag då.. Segt, sjukt segt.
Linda och Isabelle har precis varit här. Hon hade med en god kladdkaka med glass på.. Aldrig ätit den färdiga från Frödinge men den va helt klart godkänd :-)
Så nu sitter vi och kollar bilar 2 och killarna kryper runt och tar på allt möjligt.

idag är de min födelsedag.. Fick en fin blomma av Pia igår vilket jag glömde skriva då. Men annars får vi se vad jag får av Jonas ;-) han vet aldrig vad han ska köpa så får se.. Sa till han att de räcker att vi kommer ut och äter någon dag.
men får se. Tycker inte om min födelsedag och har aldrig gjort så mig gör de inget om jag inte får något heller ;-)

Får la greja lite nu.. Så ha de gött
Jonas, Flisa, Felix & Freddy <3

Av Linda - 27 augusti 2012 22:22

Har precis kikat på gullivers resor. Den va allt okej..Jonas höll sig vaken hela filmen men somna nu Precis när den tog slut. Annars har vi mest busat med barnen och fixat la. Fick bli stelt kyckling med ris och beasås :)Nä får försöka väcka mannen i huset och gå upp och lägga oss..Natti på er.Jonas, Flisa, Felix & Freddy <3

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards