Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Direktlänk till inlägg 20 maj 2014

Tisdag 20140520

Av Linda - 20 maj 2014 06:01

God morgon. Ligger vaken och pigg i sängen. Kan inte sova...
Vart vaken sen typ tjugo i 5 =(
Men brukar vakna den tiden men somna om. Men icke idag..

Har legat inne på förlossningen sen i fredags för huvudvärken och högt blodtryck. När kag kom in hade kag 155/110 sen sjönk de till 140/95.. Men pendlat allt från 125-140/90-98.. Så igår fick jag permiss =) får se om de blir att man åker idag igen.. Skulle ringa på förmiddagen och stämma av.
Och de funkar la sådär att va hemma. Så länge barnen är sams och jag ligger där jag ligger så är de ingen fara. Eller ja huvudet känns ju men så fort dom bråkar/skriker så skär de i hela huvudet.

Så igår grilla vi. Hann precis innan ovädret drog in =)

Nä nu är Freddy vaken.. Han är lite förkyld godingen =(

Jonas, Flisa, Felix & Freddy <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 15 september 2014 16:37

Go eftermiddag! Gör ni för kul? Själv skulle vi kolla på Emil i Lönneberga. Men guess what? Jo jag sitter här själv medans barnen sprang ut!! Som vanligt ^^ Idag har vi vart en sväng i Nossebro sen bort till huset och mäta lite väggar mm. Fick ...

Av Linda - 11 september 2014 10:59

Go förmiddag! Nu är de snart 1 månad sen jag skrev.. Har väl inget svar på varför för tänker varje dag att jag ska blogga men blir aldrig av! Just nu är de kaos här hemma.. Vi brukar ha saker lite överallt men nu åker vi på och packar då vi sna...

Av Linda - 15 augusti 2014 21:57

Go kväll. Så va de helg igen. Fast har inte så stor betydelse här för vi har helg mest hela tiden. Ligger på soffan och kollar Harry Potter och den vises sten. Flisa springer upp och ner om än de en än de andra. Och killarna sover.. Jonas kom ...

Av Linda - 9 augusti 2014 22:01

Go kväll. Nu är segot här igen! Va ett tag sen jag skrev. Fia växer på ...

Av Linda - 14 juli 2014 23:08

Go kväll. Redan ny vecka. De bara springer fram.. I helgen så har vi vart på dom i Nora för min kusin Malins dotter Molly.. Så i lördags åkte jag, Jonas, pojkarna och Fia upp till stugan för att dagen inte skulle bli så lång. Där va även min f...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Skapa flashcards