Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 2 juni 2012

Av Linda - 2 juni 2012 23:15

Ja då va jag här igen. Har inget vettigt att skriva nu.. Ligger mest och väntar på att killarna ska komma till ro*suck* och de kan ta en evighet! Men nu verkar de som om dom somnat.. Tog "bara" en timme.. Hade så ont i ryggen så orka inte sitta uppe och kolla klart på filmen "Horrible Bosses". Får kolla en annan dag ist.. Innan jag satte på de skulle jag hyra "Niceville" på tv:n. Men då funka inte de så nu har jag betalat för nåt jag inte kunnat se :-( så blir till att ringa Telia imorn för dom hade stängt när jag ringde förut. Annars har de inte hänt så mycke mer ikväll. Låg och läste Mirkas blogg förut.. Och nu väntar dom nr 12!!! tycker de är kul för deras skulle :-) men jag skulle aldrig klara av att ha så många barn.. Eller orka va gravid så många ggr. Men såg att hon skulle sterilisera sig efter denna graviditet.. Man vet ju inte om man skulle orka så många barn men de får jag aldrig veta ;-) för här räcker de nog.. Har 3 godingar som lyser upp våran vardag.. Så nu får la jag ta och blunda lite och se om man somnar! Natti på er.. Jonas, flisa, Felix & Freddy <3

Av Linda - 2 juni 2012 18:52

Jaha lördag idag då.. Och kvällen är redan här.

Dagen har gått fort..

Åkte till Nossebro när vi vakna och kika på bilar. Sen åkte vi till mamma och hälsa på.

Så vi stanna inte så länge i Nossebro.

Sen hem och äta och Jonas åkte till sina föräldrar för han ska köra deras bil på crusingen i Lidköping.

Så jag sitter här och väntar på att Felix ska bli trött och vilja sova.

Dom andra sover redan =)


Sen blir de nog att hyra film på TV:n och äta lite choklad =)

Kunde åkt med ikväll men har ont i bröstkorgen än. Tror jag sträkte mig när jag höll på att ramla häromdagen.


Har lite tvätt att ta hand om oxå.. Så kan ju vika den medans jag kollar. Men vet inte vad jag ska kika på? Finns så mycke att kolla på.


Jaja kanske skriver några rader lite senare =)


Ha en skön lördag.


Jonas, Flisa, Felix & Freddy   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards