Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 25 juni 2012

Av Linda - 25 juni 2012 20:51

Ny vecka och nya tag?

Inte här iaff. Ny vecka är de iaf.. Men mår fortfarande skit..

Så imorses så (eller med förmiddag) så ringde jag 1177 för nu hade allt runnit igenom mig sen i måndags..

Så fick åka in direkt till infektionsavdelningen i Skövde och de skulle tas prover.. Och de gick som vanligt inte alls bra. Men till slut fick dom ut dom bloddropparna dom behövde.. Och kopplade in en dropp med saltlösning..

Så mådde jag bättre sen och började bli hungrig.. Något jag inte varit på en vecka. Så köpte mig en hamburgare.

Men ski fick jag... När vi vart hemma en stund flög den rakt igenom. Så den är redan ute =(

Orkar inte mer!!!!!!

Men är de inte bättre på torsdag ska jag ringa direkt till infektionsavd så skulle vi se vad vi kunde göra..


Så är sjukskriven veckan ut så Jonas får vara hemma så jag får vila. Har knappt sovit på en vecka heller. Nätterna är värst nästan.

Tur jag har Jonas.. Han gör allt för oss   


Så veckan blir lugn. Ska handla lite för Jonas kalas som vi ska ha på söndag. Och mår jag okej blir de kanske marken. Och lördag är de Jordgubbens Dag i Vara så blir en sväng dit kanske..

Men men får se detta. Inge kul om de inte är väder heller.


Har ju tänkt åka till Nora nån vecka oxå.. Kanske inte en hel vecka men några dagar. Så blir nog helgen v27.

Men inget bestämt än. Får se om stugan kanske är ledig så vi kan va i den. Annars finns de plats hos min farbror =)

Men men får kolla upp detta..

Så ha en fortsatt trevlig kväll.


Jonas, Flisa, Felix & Freddy   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards