Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 1 juni 2012

Av Linda - 1 juni 2012 21:14

Fredag idag =) Helg!!

1 juni och ny månad..


Dagen börja segt men sen gick den i illfart.

Mådde dåligt när jag vakna. Hade ont i bröstkorgen(vilket jag fortfarande har).

Tung i huvudet och allmänt på dåligt humör.

Men de känns som de bara blir värre. Kanske skulle lägga sig tidigt idag.

Är ju Power Meeten imorn så får se hur de blir...


Nä orkar inte sitta upp mer.. Så ha en skön fredag!


Jonas, Flisa, Felix & Freddy   

Av Linda - 1 juni 2012 11:14

1. Hur gammal är du om fem år?
32..hua!

2. Vem tillbringade du minst två timmar med igår?
Mina barn och Jonas.

3. Hur lång är du?
157,7 cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Reel Steel.

5. Vem ringde du senast?
Josefin.

6. Vem ringde dig senast?
Jonas.

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
Hej Snyggo jag är framme nu. Så du vet älskar er massor :) Puss

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Beror på vem de är men smsar gärna ;) Hatar att prata i telefon men ibalnd ör de ett måste ;)

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Gifta

10. När såg du senast din mamma?
I onsdags när hon va snäll och passa Felix och Flisa.

11. Vilken ögonfärg har du?
Blå/Grå

12. När vaknade du i dag?
typ 9. :)

13. Vilken är din favoritjulsång?
Finns många så har ingen favvis.

14. Vilken är din favoritplats?
Hemma ^^ 

15. Vilken plats föredrar du minst?
Graven. Nä men finns la en del ställen.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Jobbar(förhoppningsvis på närmare håll) och lever ett bra liv.

17. Vad skrämde dig om natten som barn?

Att de va mörkt. Och tyckte inte om att de va öppet under sängen. Så hade inga fötter utanför madrassen och gossedjur.. Hua va läskiga dom är..

18. Vem fick dig verkligen att skratta senast?
Flisa..

19. Hur stor är din säng?
180x200

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Underkläder

22. Hur många kuddar har du i sängen?
4 st.

23. Hur många landskap har du bott i?
Hhmm 1..

24. Vilka städer/byar har du bott i?
Trollhättan, Främmestad, Nossebro, Vara, Ardala, Jonslund

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Hatar mina fötter så strumpor. Men sommarn blir för varmt.

26. Är du social?
Ibland så.. Oftast.

27. Vilken är din favoritglass?
Daim och choklad.

28. Vilken är din favoritefterrätt?
Marängswich

29. Tycker du om kinamat?
De går att äta men ska de va sån mat blir de thai.

30. Tycker du om kaffe?
Jajjemän.

31. Vad dricker du till frukost?
Äter sällan frukost men då blir de jos eller oboy.

32. Sover du på någon särskild sida?
På sidan som är utåt. Aldrig in mot väggen.

33. Kan du spela poker?
Ja de kan jag allt.

34. Tycker du om att mysa/kela?
Ja vem gör inte?

35. Är du en beroendemänniska?
Ja de är jag nog.. Av cola ^^

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Aa en som gick i min klass.

37. Vill du ha barn?
Självklart! Har 3 st redan ;)

38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska, och några ord Grekiska.

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Inte mer än när jag skulle in med en brukare.

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Havet!!

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Mina barn.

42. Äger du dyrbara smycken?
Min förlovningsring.

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Hem till Gården, Greys Anatomi, Revenge och Once upona time.

44. Kan du rulla med tungan?

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Får nog äsga Pia.

46. Sover du med gosedjur?
O nej.. såna kommer inte in i mitt sovrumm. Killarna har var sitt i sina sängar men är lite rädd får jag säga!!

47. Vad har du för ringsignal?
Sexy and I know it.

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Dopklänningen finns..

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Flisas lära gå-vagn och Jonas Hilti väska.

50. Flirtar du mycket?
Jag tycker inte..

51. Kan du byta olja på bilen?
Med lite hjälp så =)

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Nej

53. Vilken var den senaste boken du läste?
Leif GW Perssons bok "Den döende detektiven"

54. Läser du dagstidningen?
Ja de händer..

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Vi Föräldrar.

56. Dansar du i bilen?
Nja sjunger mest ;)

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Mest Rix FM.

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Lite räkningar.

59. När var du i kyrkan senast?
Mina killars dop den 4/3.

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Ingeborg..

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
Minns inte..

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Jonas..

63. Vad lyssnar du på just nu?
YV:n

64. Har du varit med i tidningen?
Ja de har jag allt..

65. Vad är det konstigaste du ätit?
Vet inte?

66. Vem såg dig naken senast?
Hhmm spegeln efter dusch..

67. Vad är det för färg på din tandborste?
Vit och rosa.

68. Hur imponerar man på dig?
Har inget direkt svar på de.. De gör man nog bara sådär.. De lilla xtra ;)

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen?
Jonas eller mamma..

70. Har du någon piercing?
Örat.. Hade naveln och tungan men fick ta ut de när jag va gravid och sen när jag skulle snittas.

71. Din största vinst?
Hhmm några tusen på bilbingo..

72. Civilstånd?
Gift..

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen?
Facebook.

74. Är du fåfäng?
Nja inte direkt..

75.  Ångrar du någonting du gjort?
Finns massor jag ångrar.. Men de har gjort mig till den jag är idag..

76. Hur gammal är din pappa?
Han vart 53 i april..

77. Vilket är ditt drömjobb?

Va mamma ledig jämt ;),

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till?
Köpa helt nya möbler och totalrenovera ^^

79. Vad har du haft för husdjur under ditt liv?

Hund, katt, fisk, fågel och dammråttor.

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig?

Jag är född med snitt, Har en syster som är född i v29 och att Jonas fyller år den 16 juni.

81. Svär du ofta?
Ja tyvärr..

82. Sverige när det är som bäst?
Sommarkvällar utan mygg..

83. Kan du åka slalom?
Haha, nej verkligen inte!

84. Vad har du ätit i dag?
Inget än så länge.

85. Vad har du för utbildning?
Undersköterska.

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?

Oj.. händerna kanske?

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med?
Hela kroppen..

88. Vilken är din bästa egenskap?
Hhmm.. att ta hand om mina barn kanske?

89. Vilken är din sämsta egenskap?

Kort stubin, glömmer fort..

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig?
Inga jag kommer på nu..

91. Saknar du något?
Ja

92. Är det viktigt att fira födelsedagar?
Inte min födelsedag iaf..

93. Vad gör dig ledsen?

När nära mår dåligt..

94. Vad gör dig glad?
Mina barn och Jonas.

95. Har du varit gift eller förlovad?
Gift.

96. Vad ska du göra i helgen?

Bra väder så blir de nog Power Meeten annars vet jag inte.

97. Vad är det knasigaste du gjort?
Bra fråga..

98. Vad har du för laster?
Dricker för mycke cola(vilket minskat massor)

99. Vem är din förebild?
Har ingen direkt så.. Ser upp till många..

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor?

Göra lite gröt till killarna och sen lunch till Flisa.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards