Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 19 juni 2012

Av Linda - 19 juni 2012 21:34

Go kväll i landet =)

Sitter här med min skit allergi och mår allmänt kasst..

Tog mediciner och gick ut.. då klippte grannen gräsmattan men tänkte att eftersom jag tagot mediciner ås går de bra.. Shi fick jag!!!!!!

Så nu sitter jag här med rinnande nästa, kliande ögon, rinnande ögon och svullen.

Är trött för har tagit tavegyl.. Somnar alltid på dom =(


Freddy vakna till för en stund sen och åt 1½ flaska välling.. Och nu är han hur pigg som helst..

Håller lite koll på han eftersom har har astma så kan han ju va allergisk oxå så har han lite under uppsikt.

Har fixat med altanen idag oxå. Känns så skönt att den snart är klar =D


Fixade en ny header idag oxå.. Ska se om jag hinner göra om bloggen lite nu ikväll.
Ska börja iaf så ser den inte så normal ut så vet ni att jag inte hunnit färdigt ;)


Så får ta tag i de innan läggdax..


Så natti på er.


Jonas, Flisa, Felix & Freddy   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards