Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 10 juni 2012

Av Linda - 10 juni 2012 21:27

Ja sista dagen på veckan. Och snart har juni gått =S 

Gjort ihelgen då?

Vi åkte till IKEA i lördags och köpte stolar till killarna. Och dom vart super glada när dom kunde sitta med oss i köket =)

Sen lite små saker som skålar dom ska äta ur, lakan, förkläde som ser ut som tröja,och lite annat krimskrams.

Va hemma runt 16 tiden så vart att vi åt lite och sen läste jag och Jonas kika datorn.

Trots de kom vi inte i säng förens runt 12.. Och Freddy har vart vaken större delen av natten. Ont i magen stackarn.. Bajsa 5 ggr =(

Mamma och pappa va snälla och hade barnen medans vi va på IKEA. Och när vi kom hem hade dom på nåt vis bytt kläder på dom utan mening så trodde jag hade Freddy men fick se efter typ en halv timme att de va Felix. Hade jag inte fått syn på örat så hade jag aldrig sett de tror jag ;)


Idag va jag och barnen och kolla på deras kusin som spela Junicupm och de börja regna som faskien på vägen hem =( Men de gick bra ändå. Jonas fixa pappa kärra sen åkte han och köpte taket till altanen. Och jag och barnen åkte till Carina och va där. Så vi va hemma runt 19 tiden så laga vi lite mat. Så nu sover 3/3 barn och vi kikar tv. Tänkte läsa lite snart igen.. Kommit in i läsperiod =D


Så nu vill nog Jonas ha datorn..
Så ha en skön söndagkväll..


Jonas, Flisa, Felix & Freddy   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards