Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg under april 2013

Av Linda - 30 april 2013 19:51

Go kväll. Sååå tråkig dag! Va in till Skara en sväng i förmiddags och lämna pyjamasar till en tjej som skulle köpa dom. Sen hem och dax för sova middag för killarna. Jag och Flisa myste i soffan sen vart de lite mat fix.
Sen messa Nea och fråga om vi ville komma dit så åkte dit och va en stund =) lika kul som vanligt..
Pratade om sommaren och att de hade vart kul att hyra en stuga. Så får se hur de blir =)

Imorn kommer Emma och Hugo och sen ska vi till mamma och pappa och hälsa på =) hämta blöjor =)

Funderar på att lägga mig snart. Är trött och gnällig!!

Jonas, Flisa, Felix & Freddy <3

Av Linda - 28 april 2013 21:29

Ja då va denna veckan sluta då. Har vart en lugn vecka som ni redan vet ;)

Och idag har vi vart i Trollhättan och hälsat på Johan och Elisabeth.. Fick god mat och god kaka och dom hade en fin lägenhet =)


Vid 13 va de en tjej här och kika lägenheten och hon va väldigt intresserad så nu ska dom få sålt deras först och vi ska få svar på den vi kolla på i fredags.. Så får vi se hur allt blir =) Men begärde 40 000 och får 35 000 för den så va inte så illa pinkat ;) Men inget är spikat för kan ju inte ställa oss på gatan ;)


Va händer i veckan då? Imorgon ska jag till mamma medans barnen är på dagis.. Jonas ska nog med oxå.. Skulle städa bilen. Så kommer Pia =) Har inte träffat henne på länge. Sen hem och äta och sen hem till Kamilla på ljusparty =) Tisdag ska Jonas nog med pappa till Norge och köpa blöjor =)

Sen blir de bara lugnt.. Ska till gymmet tänkte jag oxå.. 

Ska snart hoppa in i duschen och sen blir de sängen.


Jag har lite svårt att förstå att min mormor inte finns mer.. Tänker ofta på henne. Har henne som bakgrund på min mobil ochvill och kan inte ta bort den.. Då känns de så himla klart att hon inte finns.. Vet inte om jag någonsin kommer komma över att hon är borta. Hur kan hon va borta?! Jobbigt är de och täker väldigt mycke och ofta på de.


Jonas, Flisa, Felix & Freddy   

Av Linda - 27 april 2013 21:14

Ja då va lördags snart förbi. Ligger och kollar hockey!! Ja ni läste rätt. Vi som inte är intresserade av sport alls kollar hockey ^^ men kollar på kändishockeyn. Finns inte så mycke annat..

Vi har städat en del.. Ska komma en imorgon och kolla lägenheten.. Så får la se hur de går. Men dom vet läget och dom måste få sålt sin så vet inte hur de ska bli men allt löser la sig =)

Har vart på kalas iaf. Fick god pastasallad och sen glass och fruktcoctail =) och så har vi varit hos mamma och pappa på förmiddagen. Imorgon ska vi nog till Trollhättan och hälsa på Jonas bror Johan och Elisabeth efter dom kollat här.

Nä får la börja sappa mellan kanalerna och se om de finns något trevligt =)

Ha en skön lördag.

Jonas, Flisa, Felix & Freddy <3

Av Linda - 25 april 2013 22:55

Go kväll..


Nu äntligen så kan vi vistas ute. Så idag har vi vart hos mamma och sen vidare till min kusin Sara och kika in huset hon hyr bortåt Frambo med några kompisar =) Va väldigt fint.


Imorn ska jag få mitt sommar schema så de ska bli kul.. Får se om de blir mycke jobb med Ida =)


Är med i en sida på FB om Tvillingar med omnejd av Göteborg och där är den 1 par tvillingföräldrar som fick tvillingar för 4 dagar sen. Födda i v24 om jag inte minns fel. Och den ena lilla stackarn somna in idag =( Oj va tårarna rann när jag läste hennes blogg och sen i tråden på FB. Så himla orättvist.. 400 g vägden den lille. Hans bror har klarat sig väldigt bra så är ju bra att dom har lite glädje..


Imorgon ska vi kolla på 2 lgh i Skara.. Varför? Billigare alternativ och lite annat som gör att vi nog vill flytta. Eller vill och vill men ja..

Får se om man tar någon eller om vi bor kvar =)


Jaja i helgen blir de lugnt.. Ska på kalas på lördag och söndag händer la inget alls vad jag vet. Så ska la bara va hemma..


Ska försöka lägga upp lite mer kläder på Secondhand föt Tvillingar på FB. SÄljer mycke av killarna kläder där och köper även en del. Fick fina byxpr för 140 använda 1-2 ggr bara. Mycke sånt.. Även sånt med prislappen kvar på.


Nu ska jag fortsätta städa*suck*

Ha en bra natt...


Jonas, Flisa, Felix & Freddy   

Av Linda - 21 april 2013 22:18

Go kväll. Ligger helt utslagen på soffan.. Felix och Freddy sover sen en stund tillbaka och Flisa somna runt 21 tiden.
Dagen har bestått av spyor, skit, duschande av barn och tvättande spyande sängkläder och kläder. Freddy har legat halvt utslagen på mig hela dagen.. Skrikit så fort jag släppt ner honom. Så nu hoppas jag att de är över...
I veckan så blir de lugnt. Vi är inte friska förens typ tisdag eftermiddag.
Så vi ska inget göra direkt. Samla kraft...
Sen har vi lite motgång just nu som vi ite riktigt vet hur vi ska ta oss igenom?
Men de får la lösa sig...

Jaja vi får väl avsluta här.

Jonas, Flisa, Felix & Freddy <3

Av Linda - 18 april 2013 23:54

Ja då va de natten igen då.. Ligger i sängen med en snarkande Jonas ;) finns de nåt bättre än att höra när någon sover? Speciellt om de är någon man älskar oxå ;)
Idag har vi bara varit hemma.. Felix spydde vid tolv idag =( och bajja vatten typ.. Va lugnt i några timmar och killarna sov. Sen körde alla 3 barnen igång och bajja på löpande band =( så blir hemma från jobbet imorn =( hatar att sjukskriva mig!!
Men nuhar de inte vart något sen 19 tiden typ. Så hoppas de håller sig där..
Hade tänkte klippa mig, handla mat och greja här hemma imorn unna jobbet men men.. Får se om ja eller Jonas kan åka in och handla lite smått imorgon bara. För mat måste vi ju ha..

Har ju lite små blödningar hela tiden.. Haft dom senaste 2 månaderna så på måndags ska jag in till mvc och kolla om spiralen kan ha flyttat på sig. Får se vad hon säger... Tänkte fråga lite hur de är med fragmin och så om vi skaffar fler barn. Och om jag måste snittas igen. För flera barn de vill vi ha iaf och de blir nog snart vi gör ett försök =)

Får väl kanske försöka sova nu?
Ha en bra natt..

Jonas, Flisa, Felix & Freddy <3

Av Linda - 17 april 2013 23:31

Hellu..


Ligger i soffan med lite huvudvärk =( Har haft de de senaste dagarna*suck*

Så ska snart krypa ner under täcket och sova.. Kan ju hoppas barnen vill sova länge ;)


Idag har vi mest myst, lagat mat och sen vart hos svärföräldrarna en snabbis.

Imorn blir de inte så mycke mer att göra.. Sjukt sega dagar och seg vecka. Känns som att de aldrig rör sig framåt..

Fredag ska jag klippa mig och jobba en sväng.. Måste försöka komma till gymmet oxå. Vart lite slavrig de sista..

Men jag tog en promenad till och från svärföräldrarna medans Jonas och barnen åkte bil =)


Helgen så ska vi åka till min kusin Sara och hälsa på tror jag =) Sen blir de la bara lugnt.. Har inget jobb än i helgen men de kanske kommer.


Nä nu ska vi hoppa i säng..

Natti.


Jonas, Flisa, Felix & Freddy   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Skapa flashcards