Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Direktlänk till inlägg 14 juli 2014

Måndag 20140714

Av Linda - 14 juli 2014 23:08

Go kväll.

Redan ny vecka. De bara springer fram..

I helgen så har vi vart på dom i Nora för min kusin Malins dotter Molly..
Så i lördags åkte jag, Jonas, pojkarna och Fia upp till stugan för att dagen inte skulle bli så lång. Där va även min farmor och farfar =)
Flisa va hos min mamma & pappa och va med på Ikea och biltema och kom upp på dop dagen =)

Imorn är de dax gör BVC för Fia. Ska bli kul och se hur mycke hon växt. Är läkarbesöket.

Idag har vi plockat svarta/röda vinbär och kokat saft. Gick ju dricka iaf ;)
Sen har vi fått upp party tälten inför lördag då Jonas har sitt 25-års kalas.
Och städat och fixat lite. Men än är de mycke kvar att städa =)

Maten har börjat planerats. Och aka försöka räkna ut hur mycke tårta som behövs..

Kattungarna växer på bra. Ska försöka få en bild på dom.. Och peppar peppar så låter barnen dom va ifred =)

Jaja får slänga in lite bilder innan kag avslutar =)

5 generationer.

Min farfar, min gammel farmor, min pappa, jag, Felix, Freddy och Flisa.

Jag, Felix, gammel farmor, min kusin Malin, hennes Molly, Freddy, Jossan, hennes Novali & Flisa.

Felix prova mammas glasögon =)

Mysfia

Vart lite sagt =)

Älskar Novas sovstil =)

Hälsade på min mormor, morfar och morbror i fredags =)

Ha en skön kväll.

Jonas, Flisa, Felix, Freddy & Fia <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 15 september 2014 16:37

Go eftermiddag! Gör ni för kul? Själv skulle vi kolla på Emil i Lönneberga. Men guess what? Jo jag sitter här själv medans barnen sprang ut!! Som vanligt ^^ Idag har vi vart en sväng i Nossebro sen bort till huset och mäta lite väggar mm. Fick ...

Av Linda - 11 september 2014 10:59

Go förmiddag! Nu är de snart 1 månad sen jag skrev.. Har väl inget svar på varför för tänker varje dag att jag ska blogga men blir aldrig av! Just nu är de kaos här hemma.. Vi brukar ha saker lite överallt men nu åker vi på och packar då vi sna...

Av Linda - 15 augusti 2014 21:57

Go kväll. Så va de helg igen. Fast har inte så stor betydelse här för vi har helg mest hela tiden. Ligger på soffan och kollar Harry Potter och den vises sten. Flisa springer upp och ner om än de en än de andra. Och killarna sover.. Jonas kom ...

Av Linda - 9 augusti 2014 22:01

Go kväll. Nu är segot här igen! Va ett tag sen jag skrev. Fia växer på ...

Av Linda - 10 juli 2014 14:03

Hej! Urch va varmt de är :( tycker om värmen men gör inget om de kommer lite regn en stund =) Idag är en sån dag så mina allergi tabletter inte hjälper så får hålla mig inne idag. Kan ta tavegyl men då somnar jag snart och de är inte värt att t...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Skapa flashcards