Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 22 juni 2012

Av Linda - 22 juni 2012 21:35

Ja då va midsommaren här och förbi(för våran del)..


Haft en sjukt jobbig dag tyvärr.. Men min allergi. Den vägra släppa igår med alla mediciner i kroppen. Så har legat vaken mesta delen av natten. Så när vi gick upp så va jag helt borta och hängde inte med på något.

Messa med mamma men svara inte på något av de hon skrev direkt.. 

Så runt halv 11 så gick jag upp och la mig.. Så sov till halv 3. Efter de mådde jag bättre.

Så tog en dusch och de blev ännu bättre.
Så satt vi ute och åt..

Men de va ett misstag.. Gisses vad mina ögon svullna.

Och svårt att andas.

Men de släppte med lite mediciner och stänga allt som va öppet ut.

Så mamma, pappa, Jossan & Tommy har vart här och ätit gott och bara varit.

Tänk va skönt att man slipper vara bakis imorn ;)

Som dom flesta kommer vara.. Men tycker inte de är kul alls att festa bort hela midsommar. Eller nåt direkt.. Man vill väl minnas vad man gör?

Tycker inte man ska dricka runt barn.. Eller dicka kan man la göra men dricker Jonas så dricker inte jag. Och vi dricker oss aldrig berusade när dom är med.. Och kommer ALDRIG att göra!!!!!!!


Idag fylle min farmor år..

Grattis på din dag =)


Nu orkar jag faktiskt inte skriva mer..


Så ha en fortsatt trevligt kväll..


Jonas, Flisa, Felix & Freddy   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards