Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 11 juni 2012

Av Linda - 11 juni 2012 09:45

God morgon!

Då va de ny vecka då. Har nyss kommit upp.. Vi sover rätt länge i denna familjen ;)

Men vid 9 så hade Freddy bajsat och de vill man junte ligga med så fick gå upp.. Men är bara att vänja sig för snart så börjar Flisa dagis och då måste vi va uppe runt 7 om de ska hinnas matas barn och byta blöja och fixa i ordning innan halv 9.


Urch va de börja regna helt plötsligt då =S Ingen promenad idag inte..

Freddy är bättre idag med sin andning. Men jag har sovit som pottaskit bara för jag legat och lyssnat på han. Men Singulair hjälper =) Så nu blir de en dos på 7 veckor till. Börjar de direkt igen efter som  de gjorde denna gången så får de bli farbror doktorn..


Har försökt ladda upp en film på FB i 2 dagar men icke att de går =( Så tråkigt..

Bjuder på 2 bilder på mig och Flisa =)


  Flisa fått nu baddräkt =)

    Vi busade lite med pappas telefon en kväll när jag inte kunde sova =)


Jonas, Flisa, Felix & Freddy   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards