Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 13 juni 2012

Av Linda - 13 juni 2012 21:13

Ja då va de snart natten då.

Fick besök av Pia idag =) Alltid lika kul. Och hon hade med sig lite bulle och muffins.

Så vi satt och fika och tjata som vanligt ;) Kika lite på Hem till gården oxå =p


Sem så gick jag och barnen ut lite. Men vart lite jobbigt med allergin trots mediciner så fick gå in.

Sen åkte jag in och handla lite.. Och gisses vad de börja regna..

Stod en stund inne på Coop och väntade ut de lite ;)


Imorn kanske Linda skulle komma en sväng. Sen ska jag och barnen till Jossan för Jonas ska spela fotboll med Tommy. Fredag ska jag på skolavslutning i Nossebro. Mina syskon barn har avslutning så tänkte att jag kan ju åka på den =)

Så får jag lite tårta oxå ;) Och komma härifrån oxå =p


I helgen fyller Jonas år så ska göra en tårta till han tänkte jag och annars blir de lite grejs med altanen.

Tänkte se om nån kan passa barnen några timmar någon dag oxå så vi kan rensa i "bilar rummet".. Kallar de så för är en fondtapet med massa bilar på =)

Så vi har "dinosarie rummet" just nu..

Funderar på eget rum till killarna snart. Men vetti fasiken om jag vågar..

När fick era små eget rum? Flisa va precis fyllda 1. Men de va för jag inte klara av att gå i trappan utan att få sammandragningar så hon fick sova här nere med oss =)

Men men nån gång måste dom ju ha eget än då så =p


Nä nu vill killarna sova.. så natti på er..


Jonas, Flisa, Felix & Freddy   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards