Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 23 augusti 2012

Av Linda - 23 augusti 2012 09:08

Vart har denna vecka tagit vägen? Kändes som de va måndag igår?

känns som mina inlägg mest handlar om hur trött jag är och att barnen bråkar? Men de händer inte så mycke mer här.. Mer än lite sällskap ibland..
Men iaf näst nästa vecka börjar Flisa dagis och just nu längtar jag men när vi kommer till dagen kommer jag tycka de är skit jobbigt..

får ofta frågan om när nästa barn kommer.. Men nja OM de blir mer så blir de inte än på några år. Får inte bli gravid än på 9 månder pga snittet och sen sa min BM att jag kommer få åka till läkarn i Skövde om jag vill ha mer barn och prata för jag blivit sjuk båda ggrna.. Och hon tror dom kommer säga att jag ska vänta 7-10 år. Vilket jag då känner att då vill jag inte ha barn. Jag själv känner mig för gammal för att skaffa barn då.. Inte för att de är något fel i att skaffa rint 35-40 men JAG vill inte ha barn senare än 35. Sen struntar jag helt i om någon skaffar barn i den åldern för de är upp till var och en :-) så de är ingen kritik mot att man är gammal och så och inte bör skaffa barn då. Utan de är att jag inte vill skaffa då :-)

Idag ska vi se om vi hinner klart i rummet där uppe så killarna kan få eget :-) vilket jag hoppas på för dom vaknar oftast till när vi lägger oss. Men räcker att man ger nappen så somn.ar dom oftas om..

väntar på att Linda ska komma med kaffet dom låna igår. Är väldigt tung i huvudet så behöver lite energi.

hör att Flisa gör något i hallen hon inte får så får ta henne..

ha en bra dag.

Jonas, Flisa, Felix & Freddy <3

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards