Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 18 augusti 2012

Av Linda - 18 augusti 2012 13:13

Helli hallå..


Regnig och grå dag idag. Inte gör de mig något för nu har de vart så varmt i några dagar. Just nu är de uppehåll så får se hur de blir under dagen =)


Som tur va så tog vi in tvtten igår ikväll =)


Jonas är på väg in till Skara med sina föräldrar och jag och FLisa myser framför en film. Killarna sover men tror dom börjar vakna.. Tro mig höra Freddy =)

Japp nu hörde jag han.

Så får la gå upp och hämta dom snart.


Ska baka lite äpplepaj idag oxå. Köpte saker till de häromdagen men inte hunnit med att göra den än! Men nu så ska de blir av =) Kan va gott i kylan. Är lite rått ute.


Va och kika i Lindas nya lgh förut. Eller ja inte bara Lindas.. hela hennes familj ska ju flytta med ;) Men den va allt fin.

Likadan som våran fast de är en hörn lgh så fönstrena sitter lite annorlunda.


Till middag idag blir de korvstroganoff tror jag. Fast är sugen på falukorv och makaroner. Men men får se..


Har läst ut boken Skamfläck idag oxå. Så ska läsa Vyssan Lull nu tänkte jag. Minns inte så mycke från den så ska läsa om den. Sen blir de Helgonet =)


Ska se om jag hittar Vyssan Lull oxå bara ;)


Så ska leta nu..


Ha de gött.


Jonas, Flisa, Felix & Freddy   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards