Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 22 augusti 2012

Av Linda - 22 augusti 2012 21:57

Va hos Pia idag och hälsa på som ni redan vet =) 

Och hon hade bakat jätte gof äpplepaj och en hallonkladdkaka..mmmmmmm!!

Alltid lika trevligt =)


Sen vart de hem och hann knappt innanför dörren innan Flisa börja skrika. Hon va nyvaken och då vill hon gärna att man bär på henne och myser lite. Men Felix hade bajsat massssssor och jag va sjukt kissenödig. Så kunde inte. Så efter många om och men så fick jag igång en film då lugna hon sig =)


Sen vart de lite mat när Jonas kom hem och sen bara myst i soffan... Jag som behövde städa?? Men dammsög iaf och plocka lite efter att Flisa lugnat sig =)


Är rätt trött så kommer nog somna rätt fort idag =) Väntar bara på att Jonas ska duscha klart.. Så kan vi gå upp ihop.

Längtar så till helgen.. Då ska jag och Jonas hämta mamma och pappa på flygplatsen runt 23 och innnan de ska vi åka till Liseberg.. Utan barn. Bara jag och Jonas =) Fast jag kommer ju sakna barnen massssor men man behöver lite luft ibland oxå. Nya krafter.

Fast ångrar lite att vi inte ska ha med dom men nä vi behöver va lite själva..


Nu har Jonas duschat klart så blir sängen. Natti!


Jonas, Flisa, Felix & Freddy   

Av Linda - 22 augusti 2012 08:24

Morn morn..

redan onsdag? Dagarna går fort.. Men har ju mest att göra hela tiden så är la inte så konstigt ;-)

Igår va vi en sväng till Lidköping på eftermiddagen och kika på en bil.. Men vet inte? Den va inte snygg direkt men fin i lacken(?) och så..
sen åkte vi till mamma och pappa som inte är hemma utan är i Turkiet men farmor och farfar är där men vi skulle hämta pappas kärra som Roger ska låna. Så stanna på lite fika så kom farmors syster Marie-Louise och hennes Bengt. Va kul att träffa dom.. Inte gjort de sen dopet i mars.
Sen hem och leka lite innan de va dax för jamas och välling. Alla 3 somna nog direkt. Va la Freddy som man fick gå in till nån gång. Men så brukar de vara.

är lite trött idag, fast jag sovit hela natten. Men dom skulle komma med leverans på däck mellan 7,30-9,30 och tänkte dom är ju aldrig tidiga änså så snoosade lite.. Men 7,15 hörde jag hur de knakar. Fan tänkte jag bara då eftersom jag sover i trosor nu när de är så varmt. Va bara att springa ner och dra på sig en handduk..

Men nu är däckena här iaf så nu är de snart som vanligt :-)
ska till Pia idag så ska börja göra oss i ordning så vi kommer iväg någon gång.

ha en skön dag..

Jonas, Flisa, Felix & Freddy <3

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards