Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 14 augusti 2012

Av Linda - 14 augusti 2012 08:53

God morgon.. Idag är vi uppe tidigt. Trodde Flisa skulle sova länge idag eftersom hon va vaken så länge igår. Men icke.. Men killarna va vakna ändå så va vaken när jag hörde henne. Men hon va väldigt röd där nere så va nog därför hon vakna :-( lilla pluttan!
men nu är vi uppe iaf.. Flisan är sjukt gnällig och vill bli buren hellla tiden. Inte ens Alvin duger? Men nu börjar hon springa runt lite så kanske släpper. Men de är klart hon brukar ju gå upp en timme senare än vad hon gjort idag..

nu vart hon sur igen för killarna stängde in henne i ett hörne med gåstolarna. Dom älskar att reta henne så.. Knäppisar..

jag som hade tänkt baka nu på morgonen.. Får se om de går. Hängt upp en tvätt oxå. Men hängde den inne för såg så grått ut. Men nu kommer solen och jag orkar intr ta ner den och hänga ut de :-) så den får hänga inne idag..

Nä nu kommer knähunden igen.. Så ha en skön dag.

Jonas, Flisa, Felix & Freddy <3

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards