Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 6 augusti 2012

Av Linda - 6 augusti 2012 20:37

Ikväll ska vi ha filmmys.. Som vi haft nästan varje kväll de senaste.

Dagen har gått fort. Är inte riktigt på humör.. För något..Mest sova kanske?


Ingen mat lust, eller nåt.. Men men.

Så därför så säger jag gonatt så ska vi kika någon film =)


Jonas, Flisa, Felix Freddy   

Av Linda - 6 augusti 2012 09:50

God morgon.. Som vanlig är de ny vecka när de är måndag ;-) kändes som de va i förrgår jag skrev att de va ny vecka..

vi har rätt nyss gått upp. Eller ja sen 1 timme tillbaka typ. Flisa kom in strax efter 8 till mig. Och busa lite. Sen va de dax att gå upp.

hade tänkt börja gå upp runt 7 för hon börjar ju dagis snart så lika bra att börja men är 3 veckor kvar så vi kör nån vecka till med att lata oss ;-)

tråkigt väder idag.. Vet inte om jag ska våga mig på en promenad men nu har ju både jag och flisa regnkläder så borde ju kunna gå.
Men får se vad man orkar med.

Ska dammsuga lite nu.. Behövs varje dag nu när killarna kryper. Annars har de blivit varannan dag men nu kör vi varje. Förutom igår då vi knappt va hemma..

men ha en skön måndag allihop :-)
Kommer lite bilder från igår..

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards