Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 3 augusti 2012

Av Linda - 3 augusti 2012 20:26

Ja nu har helgen börjat. Eller den gjorde de när Jonas kom hem ;) Maten stod nästan på bordet när han kom. Riset va de nån minut kvar på och fisken vart klart strax där efter.

Vart ris och skagenpanna till middag. Sååå gott... Trädgårdspannan är jätte god den oxå..


Sen åkte vi in och handla lite mys.. Dricka och ostbågar.. De har vi sagt att vi får äta. Men inget annat godis =)

Sen kika Flisa på Lejonkungen 2 men la henne precis.. Tyckte hon kunde få va uppe lite längre idag. Så hon fick lite ostbågar och saft. Sen välling och sängen och hon sa inte ett ljud som vanligt =)



Jonas lägger killarna just nu.. Han va snäll och gjorde de idag oxå. Men Freddy verkar inte alls sugen på att sova men nu har de vart tyst några minuter så nu kanske.


Är sugen på att se på Twillight filmerna så ska se om Jonas vill de oxå =) Fast är ju rätt trött så hade gärna lagt mig snart.

Men vi får se vad som händer.. Har disken från middagen att stoppa in i maskinen oxå =)


Kommer lite bilder lite senare som jag lägger in från mobilen =)


Ha en skön fredag..


jonas, Flisa, Felix & Freddy   

Av Linda - 3 augusti 2012 09:34

Blä morgon.. god är den inte iaf. Killarna vakna av Jonas kl imorses vid 6.

Men somna om rätt fort. Sen när Jonas gickner vakna Flisa av den knarrande trappan. Sen har hon trotsat sen dess.. Väckt killarna, suttit och tjutit och sen somnat 10 minuters pass.. Men jag gav upp efter en stund så hon fick greja.

Men nu är vi uppe och sitter och lyssnar på musik.

As trött är jag. Så när killarna ska sova sen så blir de Alvin för Flisa så jag kan ligga lite på soffan och ha 1 öga öppet.


Just de Felix kryper riktigt nu =D Igår gjorde han de iaf. Så får se idag hur han tar sig framåt.

Freddy kommer nog snart oxå =) Han brukar va några dagar efter så de kommer.. Inget jag stressar fram.. Dom kryper tidigare än Flisa iaf. Om man nu ska jämnföra vilket man inte ska ;) Men hur svårt är de inte att inte jämnföra =)

Och man jämnför speciellt killarna fast dom är 2 olika individer.


Dagen kommer nog gå segt idag.. Bara för jag är sjukt trött.

Så nu ska jag leka barnen sen vänta på att Jonas kommer hem..


Jonas, Flisa, Felix & Freddy   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards