Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 17 augusti 2012

Av Linda - 17 augusti 2012 21:50

Ja nu är vi hemma igen.


Tog med mig barnen och gick till Blombacka för att se om dom va hemma. Och de va dom.. Så vi stanna där tills Jonas kom sen åkte vi till mamma och pappa och hälsa på farmor och fafar som kom dit idag.

Så vi har nyss kommit hem därifrån =)


Imorn händer de la inte så mycke. Greja lite och så.. Bara vara hemma tror jag.

Vill inte åka förmycke på bilen eftersom däckena inte är som dom ska!!


Humöret är lite bättre.. Men nu börjar jag bli trött =(

Nu har Jonas duschat så blir nog sängen..


Natti på er..


Jonas, Flisa, Felix & Freddy   

Av Linda - 17 augusti 2012 11:32

Suck.. De är de enda jag egentligen orkar skriva.
men måste bara skriva att min lilla syster Josefin stod utanför våran dörr igår kväll.. Själv!!! Den lilla lurisen hade klarat körkortet igår :-D
Trodde först Tommy glömt något i bilen eller nåt när jag såg henne själv men förstod rätt snabbt att hon lura mig förut när jag messa med henne. Skicka och frågade hur teorin gick men hon skrev att de vet jag imorn. Hon hade inte sagt när hon skulle skriva eller köra upp.
så de va en riktig överraskning :-)

Vakna med migrän idag. Hur kul är de när man har 3 barn att ta hand om? Men har inte så mycke att göra så är bara att härda!!!

nu sover killarna och Alvin är på tv så ska blunda i några minuter.. Inte sova utan bara blunda och lyssna på tv:n.

ha en skön fredag..

Jonas, Flisa, Felix & Freddy <3

just de.. Inte undra på att de ringer folk hit och frågar om reservdelar :-S

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards