Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 10 augusti 2012

Av Linda - 10 augusti 2012 22:59

Ja de blir de här nu.. är rätt trött.

Kollat på film med Jonas. Minns inte vad den heter men den va helt okej.. 


Imorn ska vi på kalas hos Johanna sen blir de lite annat senare på kvällen.


MÅSTE få ordning i rummet här nere nu!! Så söndagen som jag TVINGA Jonas att hjälpa mig med de.. Orkar inte bära bord till övervåningen själv. Eller ja orkar gör jag nog men de kommer ta lång tid och jag lär la skrapa upp all tapet som finns.

Så de blir söndagens "att göra!"


Till helgen kommer min farmor och farfar hit. Eller ja inte hit utan till mamma och pappa. Dom ska passa huset och djuren medans dom är i Turkiet. Är lite avis faktiskt. Ävenfast jag inte gärna vill ha de hur varmt som helst men att bara komma bort hade vart skönt..


Nä nu får de la bli nana..


Så sov gott.


Jonas, Flisa, Felix & Freddy   

Av Linda - 10 augusti 2012 10:22

Äntligen fredag.. Som jag längtar efter fredag varje dag =) 

Flisa vakna tidigt idag.. Redan kvart i 7 kom hon in till mig. Men efter mycke vrid och upp och ner i sängen så somna både hon och killarna om.. Sov ca 30 minuter och satte sig upp och börja skratta och ropa på mig och då vaknar killarna så de va bara att gå upp. Men kl va då 08,43 så ;)

Nu sitter jag i soffan och kikar runt lite och killarna springer i gåstolarna.. Dom trivs mindre och mindre i gåstolarna. Vill helst va på golvet =) Flisa kollar på Alvin..


Igår när Linda+barn va här så va Isabell lessen och tog upp henne medans Linda gjorde välling och altan dörren va öppen för de va så fint väder ute igår.. Så kika jag in i vardagsrummet för att se vad killarna gjorde. Vad får jag se?? Jo Felix ute på altanen.. Kryper fort som bara den närmare kanten. Han brukar va snabb men där ute va han super snabb. Så får nog bli grind iaf.

Han gjorde samma när Jonas va hemma.. Och när jag sa til Jonas skynda dig och ta han så va Felix precis vid dörröppningen.. Och Jonas va i köket så tar typ 2 sekunder att komma fram.. då va Felix redan vid bordet och stolarna där ute.. Så snabb som attan är han.. Bus Felix =)


Men idag regnar de så de är stängt där ;)


Nu ska jag fixa lite gröt till killarna så de hinner svalna tills dom ska ha de..

Felix äter så roligt nu när han har tänder där nere.. Han tar fram tungan och lägger den mellan läppen och tandköttet.. Jätte gulligt =)


Så ha en bra dag så får vi se om de blir några mer rader idag här =)


Jonas, Flisa, Felix & Freddy   

Av Linda - 10 augusti 2012 09:47

1. Vad heter du? Linda
2. Hur gammal är du? 26, blir 27 i år
3. Vart bor du? Ardala
4. Hårfärg? Mörkt..
5. Ögonfärg? Blå/Grön
6. Hur lång är du? 157,7 cm
7. Kär? Ja =)
8. Singel eller upptagen? Gift ;)
9. Hur många har du kysst? Det har jag inte antecknat
10. När och vem kysste du senast? Jonas, imorses.
11. Har du hånglat med någon av samma kön? Nä inte vad jag minns?
12. När hade du senast sex och med vem? När är våran ensak men vem är inte så svårt att lista ut kanske ;)
13. Hur långt är ditt längsta förhållande? Snart detta.. 3,5 år.
14. Dumpat någon? Ja
15. Blivit dumpad? Ja
16. Vad för killar/tjejer föredrar du mest? Omtänksamma, snälla, & framförallt ärliga
17. Vad har du för mobil? Just nu en sony ericsson xperia mini PRO men får snart iphone 4s
18. Om du vann en miljon, vad skulle du göra? Köpa en till bil, resa och hitta på lite roliga saker.
19. Favoritland? Sverige 
20. Favoritfärg? Svart & Blå.. Men vitt är fint oxå.
21. Film? Finns många bra.. så kan nog tyvärr inte välja.
22. Bok? Hammarbyserien av Carina Gerhardsen.. Hoppas bara de kommer mer.
23. Killar eller tjejer? Både och
24. Vad gillar du mest med dig själv? Att jag skapat 3 fina barn
25. Vad gillar du minst med dig själv? Mitt humör kanske ;) Nä men mina fötter.
26. Nämn en person du aldrig skulle klara dig utan – mamma & pappa
27. En person du älskar – Det finns inte en, det finns flera
28. En person du hatar – Hatar ingen faktiskt. (även fast jag borde)
29. Ut och festa eller myskväll? Myskväll
30. Saknar du någon just nu? Absolut
31. Vad är det bästa som hänt dig? Jonas och mina barn.
32. Beroende av något? Cola(vilket börjar försvinna, dricker de sällan nu mer)
33. Ditt livs största misstag? Att jag inte gick tidigare.
34. Om du fick välja en enda person att umgås med resten av ditt liv, vem skulle det vara? Jonas
35. Har du några tatueringar? Ja, faith på handleden, mittnamn och personnr i svanken, Karl-Alfred, körsbär, fågel och en pinupa på vänster ben och 2 stjärnor ovanför brösten,
36. Piercingar? Haft i naveln, tungan och läppen.
37. Vem är mest lik dig? hhmm  vet inte?
38. Har du någon förebild? Nja inte direkt.
39. Vad ska du göra idag? Ta hand om våra barn och sen plocka lite.
40. Vad är det värsta du vet? Om någon skulle skada mina barn!
41. Vad är det bästa du vet? Mina barn.
42. Vad åt du senast? Lite chips.
43. Vad vill du ha just nu? Känner inte för något.
44. Vad köpte du senast? hhmm? storhandlade nog sist så massor.
45. Vem är din favorit kändis? Nicolas Cage
46. Vilken är din favoritställning? Ligga på soffan och lata mig framför tv:n
47. Tränar du? Nej, men ska börja.
48. När går du och lägger dig? Oftast runt 23
49. Vad är klockan nu? 10,00
50. Är du nöjd med ditt liv? Ja de är jag =)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards