Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 2 augusti 2012

Av Linda - 2 augusti 2012 21:33

Ligger i soffan och kikar på Step Brother som går på 6:an. Jonas klipper håret på toan och barnen sover.

Dagen har gått världigt fort tycker jag.


Jessica + familj har vart här i eftermiddag på fika(som dom hade med då jag hade tomtpå kakor).. Får hitta på mer saker med dom. Blir väldigt sällan =(


Så har jag pratat med min farmor nästan 1 timme idag. Va trevligt. Dom håller på och renoverar deras badrum så hon fråga om vi ville ha deras toa och handfat. Och de ville vi för de är rosa ;) Hade ju kunnat tagit badkaret oxå för de är rosa de oxå ;) Men dom skulle se om de passa i deras badrum först. Skulle vilja åka dit och se vad dom gjort i badrummet. Men de är ju ca 45 mil(tror jag) dit så inget man åker och kikar på över en dag. Så får bli en resan nån helg eller så framöver.


Killarna har ju som sagt fått sina tänder. Och är sååå gnälliga. Och Flisa är i trots ålder nu ordentligt så hon skriker och bits som sagt. Blir lite galen ;)

Men skönt att de snart är helg så man kan få lite avlastning.


I helgen har Jossan 20 års kalas så ska bli kul att komma iväg på =) Och helgen efter ska vi på 9års kalas hos Johanna.

Sen drar mamma & pappa till Turkiet 1 vecka och då kommer farmor & farfar hir och passa vovven, kissarna och huset =)


Skulle oxå vilja åka utomlands. Men de får bli när barnen är större.

Satt och kika på lite båtresor till mig och Jonas häromdagen. Hitta en för 3000 för 2 personer. Då ingår bussresa dit och hem, hytt i 2 nätter och 2 frukostar. Sen om man vill åka med in i Tyskland och handla eller gå själv runt och kika en heldag.

Hade vart nåt tycker jag.. Så hade vart en bra present till mig ;) Nu när jag snart fyller år ;)


http://www.bengtsresor.se/kiel_lubeck.htm  


Där är en länk till den. 2 september är denna länk men 14/10 är bättre att åka =p För 3 september ska FLisa skolas in så de går ju inte då. Men men får se omde blir nåt. Hade vart skönt att komma iväg och bara vara jag och Jonas..


Nä ska kika klart filmen nu. Ha en skön kväll och hoppas ni sover gott =)


Natti..


Jonas, Flisa, Felix & Freddy   

Av Linda - 2 augusti 2012 13:33




Jag är med i buzzador och provar grejer =) Har än så länge bara provat en sak för annnat har inte intresserat mig..

Men hoppas nu på att jag får prova nya hårprodukter =)

Av Linda - 2 augusti 2012 10:27

Då va snart veckan slut och helgen börjar. Bara 1 dag kvar =)


Får säga att de rätt skönt att komma upp tidigt på morgonen(om ni halv 9-9 räknas som tidigt ;) ) ävenfast man är jätte trött. Man piggnar till rätt fort.


Har nyss dammsugit lite och då skulle Flisa ha dammsugaren fast hon har en liten egen som pratar så ska hon ha våran så nu går hon och låter*bbuuufffff* och drar munstycket fram och tillbaka.

Och när jag bytte blöja på Freddy förut tog han mitt finger och drog in i sin mun och va hitta jag där??

Jo en tandsibissing.. Så kände jag runt lite till och fann 2 till =D Så nu har min lilla bebis 3 st som kommit upp sen igår för då hade han inga.. Och kände på Felix och hitta 1 tandsibissing =D

Men de betyder att dom börjar bli stora!!! För stora... Vill inte att mina bebisar ska bli stora =( Inte att Flisa ska bli de heller, hon är fortfarande min lilla bebis ;) Och kommer alltid att vara.. Men hon har förvandlats till ett lite monster..

Ibland.. Får hon inte som hon vill så står hon och skriker rakt ut jätte högt. Slår sina bröder och häromdagen bet hon Freddy i handen(inte hårt som tur va) för han stod och kolla på när hon skulle flytta på tvillingvagnen och så tog de stopp så vart hon arg och då stog han lägligt 2 steg bort och bet till han.

Men de är la lite trots.. Men snart är de dax för dagis så blir nog bra för henne.. Men hur ska hon klara sig utan Alvin och Gänget ;)


Nä ska leka lite med killarna nu medans Flisa kollar Alvin. Ha en skön dag.


Jonas, Flisa, Felix & Freddy   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards