Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 12 augusti 2012

Av Linda - 12 augusti 2012 20:09

Då va tyvärr söndagen snart över.. Urch vad jag hatar söndagkvällar.

Men nu sover alla mina 3 guldklimpar och Jonas är med Andrew och handlar lite. Vi ska se på film men vet inte vilken än.

Har några att välja på.


Idag har vi grejat massor men de syns inte =S Vilket är störande. Men iaf.. Vi har ett rum här på nedervåningen som vi haft som släng in rum. Så nu tog vi tag i de och fixade ordning och så. Så flytta vi den stora hyllan vi hade i köket in dit så nu har vi mycke mer plats i köket =) Vilket är mycke bra.. Ett måste.


På tisdag ska jag ha ljusparty. Får se hur många som kommer men dom som kommer kommer la.. Inte mer med de =)


Ska beställa fram lite kort på killarna oxå. Har nästan inga framkalade =( Så de ska jag pilla lite med.

Och försöker hitta nån sida som har bra förvaringshyllor och så som jag kan ha i barnens rum. Men hittar inget jag vill ha? Får nog kika lite mer på IKEA.


Nä blir några rader imorn oxå.. Ha de gött.


Jonas, Flisa, Felix & Freddy   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards