Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 20 augusti 2012

Av Linda - 20 augusti 2012 22:18

Nu är de snart sängläge som gäller här.

Ärrätt trött faktiskt.. Tog lite powernap på soffan medans killarna sov och Flisa kika på film.


Gjorde iaf ordning ossrunt halv 10 och åkte in och handla, men kan säga att jag åker nog inte in för att handla med 3 barn igen. Inte närjag ska ha så mycke. Vart lite tungt ;) Annars va dom ju snälla och så så de funkade fint men de får bli om man bara behöver handla lite.

Sen va de hem och fortsätta ta hand om våra 3 guldklimpar.. Men kan säga att jag sliter mitt hår ibland. Flisa skriker som en stuken gris om killarna tittar på henne eller pillar på hennes saker, killarna gnäller mest hela tiden för tänder är på g.. Och dom ska helst krypa över varandra..


Så nu kan de inte blir 3 september fort nog. Men när 3 september är här så kommer jag tycka de är skit jobbigt.

Men men de blir bäst så för oss båda..


Onsdag ska jag nog hem till Pia och torsdag ska nog Jossan hit. Tänkte bjuda his farmor och farfar då oxå. Eller om de blir på fredag.. Ska bjuda på tårta då tänkte jag.


Nä tror jag struntar i Celeb Rehab idag. Ögonen går i kors..

Natti..


Jonas, Flisa, Felix & Freddy   

Av Linda - 20 augusti 2012 09:16

God morgon.

Då va de måndag nu då. Sovit kasst. Varför gör man de när barnen sover hela nätter? Somna vid 2 vakna runt 5 och somna halv 7 och vakna till och från fram till 8 när Flisa kom in.
Och barnen är på dåligt humör idag. Eller ja killarna är de..
Flisa och jag myser i soffan till Gnomeo och Julia. Har bytt film lite. Orkar inte med Alvin ;-)
Så nu varvas de med Alvin och Gnomeo.

Tänkte gjort ordning barnen och åkt och handla men de börja regna som 17 nu så får vänta lite.

Jonas är tillbaka på jobbet efter 2 dagars ledighet. Tråkigt.. Men inget att göra åt. Jobb måste han ha så..

Nä ska mysa klart med Flisa nu..

Jonas, Flisa, Felix & Freddy <3

Mys med lilla hjärtat...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards