Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 1 augusti 2012

Av Linda - 1 augusti 2012 20:13

Så nu va stolarna på plats i bilen.. Kommer bli bökigt och trångt att få in killarna men vad göra??? Thats Life..
Men dom sitter bra i dom iaf :-D och fina är dom oxå.

har fått i oss mat och 2/3 barn sover. Freddy ligger och vrider och vänder sig som vanligt.. Han är jobbigast att lägga inför natten!

Läste på lite om iphone 5 igår.. Och den verkar ju helt okej. Men dom har ändrat där man stoppas in laddaren till mindre så alla sladdar man kan köpa till den funkar inte eftersom dom är till 3an och 4an.
Men får se.. Har som sagt inte bestämt om de blir en iphone eller en Samsung.
har ni tips kom görna med de(fast ni brukar vara kassa på att lämna tips)

nu somna han äntligen.. Så ska gå ner.

Jonas, flisa, Felix & Freddy <3

Av Linda - 1 augusti 2012 11:53

Första augusti idag då.. Och mitten på veckan..

Killarna va kna när Jonas gick upp men somna om efter en stund.. Vid halv 9 kom Flisa in så va bara att gå upp fast jag va trött.

Snart kommer svärmor hit och ska ha barnen medans jag åker till Skövde och hämtar stolar. Linnea ska med oxå så de blir kul =)


Annars hädner inte så mycke idag. Fick ner min älskade byrå igår så nu har jag vikt kläder i mängder men är mycke kvar.. Ska se om vi kan fixa garderoben som hyllorna åkt ner i oxå så jag kan fortsätta vika.

Så man hittar lite kläder någon gång ;)


Killarna sover lite middag nu ute på altanen i vagnen så får se hur länge dom sover. SOmna nästan precis nu..


Vad ska man ha till middag idag då? samma fråga varje dag.. Är så träkigt att alltid laga samma mat eller komma på vad man ska äta..


Nä får börja göra mig klart ifall svärmor kommer snart..


Ha en skön dag.


Jonas, Flisan, Felix & Freddy   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards