Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg under februari 2012

Av Linda - 3 februari 2012 21:21

Fredag kväll och här händer inte mycke. Nyss matat killarna och myst med lite glass.

Kollar på Catwomen på 6:an. Men den är la sådär.


Så började greja lite med bloggen så fick gjort en ny header.

Synd att picknik ska läggas ner annars är de ett jätte bra program att fixa och trixa med sina bilder =)


Imorn kanske vi ska åka till Ikea. Vill ut lite.. Med eller utan barn!

Men har inget att handla så direkt men är ju skönt att bara komma iväg och kika lite.

Och få med sig nåt onödigt hem ;)

Eller så åker vi till mamma. Blir billigare men ;)

Får se...


Nä ska fixa och trixa med lite mer bilder nu sen får jag la mysa med Jonas i soffan.

Ha en skön fredag alla..

Och helg om jag inte har lust att skriva nåt =)


Jonas, Flisa, Felix & Freddy   

Av Linda - 2 februari 2012 22:56

Go natt får man väl säga.. Ska strax gå upp och lägga oss.

Igår hade jag ingen lust att skriva.. Hade lite annat för mig mest hela dagen!

Idag har vi inte gjort mycke mer än lagat mat och tagot hand om barn.

Duschat har jag gjort..


Imorn kommer Linnea + familj sen Therese hit. Lördag ska vi kanske till IKEA.. Inte köpa nåt direkt mest bara för att komma iväg. Men får se..


Nu ska vi lägga oss..


Så natti..


Jonas, Flisa, Felix & Freddy   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards