Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 4 februari 2012

Av Linda - 4 februari 2012 22:03

Go kväll!


Är rätt trött idag..

Har haft fullt upp, inatt när vi skulle mata killarna(eller ja runt 5) så va Jonas varm som en bastu och mådde inge bra.

Han frös fast han låg med kläder på under täcket..

Så de vart ingen Ikea.. Så för att han skulle få lite lugnoch ro åkte jag hem till mamma och pappa med barnen.

Där gick vi till isen och kolla när Johanna skulle åka skridskor.

Sen gick vi tillbaka och drack kaffe och matade barn..


Sen lämna jag barnen hos mamma och åkte till Vara och handla.

Sen laga jag och mamma mat.

Hasselbackspotatis och karre skivor. Massa gott...

Så mata vi killarna sen åkte jag hem.

Flisa somna strax utanför Tråvad. Hon va massa trött då hon inte sovit på hela dagen.


Felix har nog lite ont i magen eller nåt för han kommer inte till ro alls =(

Men nu ligger han på Jonas bröst och myser och somnar till ibland..


Kollat Melodofestivalen nu ikväll oxå!

Och ja va säger man??

Sean Banan va bra fast platsar inte här och de är samma med Dead by April. Annars va den låten bra.

Men seriöst.. Torsten Flink????

Suck säger jag bara..


Men alla tycker olika ;)


Ha de gött.


Jonas, Flisa, Felix & Freddy   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards