Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 8 februari 2012

Av Linda - 8 februari 2012 22:47

Go kväll.
Då va plast partyt över =)

Haft en rolig kväll med mycke skratt.

Fick köpt lite. Eller ja 1 sak senfick jag en sak för jag hade partyt.

Sen fick jag dom sakerna jag beställde hos Pia.

Denna köpte jag idag

(Klicka så blir den större)

Tänkte ha välling i den till killarna.

En av dom har jag köpt på bilden.


Och denna fick jag för jag hade partyt.

(klicka)


Hos Pia köpte jag detta.

   

Fin sallads skål, en EasyRice(Ris kokare), och så fick man en EasyPasta(Pastakokare) på köpet =)

Och så fick man en flaska för man va på partyt hos Pia.

Den är jätte bra. Har en liten mindre sån oxå.

Kommer inte ihåg vad man fick idag men de får jag la skriva en annan gång.

(Bilderna är tagna från tupperware.se)


Idag vart de pizza till middag by the way. Tänkte att ska jag laga middag så kommer de blir disk och så i köket igen.

Så tog nåt lätt.

Imorn får vi se vad de blir.

Kanske nåt med ris ;) eller pasta..



Får se vad man hittar på imorn. Behöver tvätta lite. Kanske börja rensa i "bilar rummet"?

Jaja ha en bra natt allihop..


Jonas, Flisa, Felix & Freddy    

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards