Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 23 februari 2012

Av Linda - 23 februari 2012 19:38

Idag är jag stolt över mina 3 barn =)

Har vart själv sen 3 i natt med alla 3 och allt har funkat fin fint.

Inte gnälligt vid matningarna eller i övrigt..

Så ska nog fixa att va själv om Jonas skulle få jobb.

Jonas har vart med min pappa i lastbilen till Norge..


Så jag tog mej en liten skön promenad med barnen. Tog min vår jacka på mig och hade underställ under.. Gisses vad varmt de blev. Så är de lika underbart imorn så blir de utan underställ när de blir promenad =)

Sen kom Linda hit och hälsa på lite så kom Jonas hem sen.

Så nu ska vi snart äta lite.. Flisa fick pyttipanna till mat idag. Och så köpte vi mellanmål smoothie(?) till henne. Hon tyckte om de så mycke så hon har druckit 2 st såna idag.

Är så kul att se henne gå. Hon är så liten och tulltar runt här.. Väldigt koncentrerad är hon när hon går.

Har jag fått bestämma så skulle vi ha massa barn.. Förr ville jag bara ha högst 3.. Men vill ha massor barn nu =)

Men Jonas vill inte ha mer.. Och de får jag snällt acceptera.. Kan ju inte tvinga på nån barn. Och vi har ju 3 underbara barn =)

Och nej vill ju inte ha barn nu på direkten utan om några år isf..


 

Flisa sitter nöjd och tittar medans vi är ute och går..

Och de är så underbart att se all snö borta..


Ja jag vet jag tjatade om denna snö i sommras och höstas.. Men då va de för varmt och ville bara ha kyla.

Visst vill jag inte ha denna värme som är på sommaren men de kan va lagom. Men man kan ju inte få allt =)


Nu ska jag duka fram så vi kan äta lite..


Ha de gött..


Jonas, Flisa, Felix & Freddy    

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards