Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 28 februari 2012

Av Linda - 28 februari 2012 20:56

Gäsp, gäsp, gäsp!


Känns som att de är de enda jag har att säga idag..

Men lite har jag not att förtälja ;)


Har vart hos distriktsköterskan(?) idag.. Och mitt tryck va förlågt nu ist för för högt =S

så 115/78.. Inte överdrivet lågt men hon ville ändå jag skulle komma och kolla med jämna mellanrum.


Efter de åkte jag hem och hämta Flisa och åkte till Nea och hälsa på.

Va där till halv 5 typ sen hem och äta och leka lite med Flisa.. Och pussas med mina små prinsar.


Imorn kommer prästen som ska hålla i dopet..


Sen blir de nog bara lugnt. Vart sjukt trött i några dagar.. Idag är jag tröttare än tröttast...


Så nu ska jag slänga mig på soffan tills de är matning igen. Blir nog säng tidigt =)


Jonas, Flisa, Felix & Freddy   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards