Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 26 februari 2012

Av Linda - 26 februari 2012 19:22

Trött trött trött...

Är väldigt trött.

Sovit dåligt..  Har gjort de nu några dagar igen. Men nu är de mer att jag inte kan somna och somnar jag vaknar jag efter en stund och bara ligger och tittar..


Idag har vi vart i Skövde.. Har köpt de jag ska ha på mig på dopet. Får hoppas de blir bra när man får på sig allt.. Tänkte testa de imorn och se om de blir bra..

Jonas är på bandy nu som vanligt på söndagar =)

Är la skönt att man kan komma iväg lite =)

Ikväll är de Så ska de Låta och Big Brother. Vet inte vad jag tycker om denna säsongen. Tycker mest dom är pinsamma som håller på och åmar sig och är gött pantade..


Jaja ska la kika runt lite bloggar och så nu..


Ha de gött..


Jonas, Flisa, Felix & Freddy   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards