Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 10 februari 2012

Av Linda - 10 februari 2012 21:23

Go kväll i stugorna!


Nu är vi nyss hemkommna..

Åkte in till Skara förut för att lösa ut ett HM-paket och handla blöjor..

Inne på Munken så ringer dom från Skara Hästsport & ZOO(tror jag dom heter) och säger att äntligen har eran slanganslutning kommit!!!

Redan....... Tog bara 3 månader ungefär!

Men skyller inte på dom för va EHEIM(?) som aldrig skicka den till leverantören =@


Åkte och hämta den sen hem till Jonas föräldrar. Vi skulle hämta en kabellist..

Har kopplat in telia boxer som legat här 1 år. Så ska ha den ist för boxern som är svindyr =S

Även om jag gärna spelar in mina programm så får la de bli detta..


Använde min nya pastakokare idag.. Och oj va bra den va =) Är riktigt nöjd får jag säga.. Så ni som inte har en sån köp den!!

Visserligen kan man bara göra 6 portioner men de räcker för oss. Just nu!


Kommer lite bilder på kläderna från HM nu =)


(Klicka)

Flisa fått en söt tröja med kissekatt på och ett bar jeans.

En fin vår jacka =)

Och OnePice(?)

Eller overall som de står.


Killarna fick lite oxå =)

Fin tjocktröja och jeans.

Likadan tröja fast andra färger.

Och fin body..

Köpte 2 såna och 2 jeans..

Hade köpt pyamas oxå men dom va slut så dom kom inte =(


Koppla in telia boxer som sagt och Jonas blev precis klar.. Då har vi bara 1, 2 & 4!!!!!!!

Seriöst! De klarar inte jag mig på =(

Och Telia har stängt*snyft* Men får hålla mig till imorn!

Får koppla in Boxern tills dess.


Aja får la greja lite nu här hemma!


Jonas, Flisa, Felix & Freddy    

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards