Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 25 februari 2012

<3

Av Linda - 25 februari 2012 23:26

 

De bästa jag och Jonas har!  

Av Linda - 25 februari 2012 21:49

Är de lördag eller söndag?

Är en skum dag.. Får för mig att de är måndag imorn. Mamma och pappa sa likadant.

Så pratar som om de vore söndag. Inte för att jag ska göra nåt speciellt imorn men.


Fast vi ska nog åka till Skövde och kika lite.. Måste hitta nåt att ha på dopet.

Och killarna ska några söta bodies.. Får se om man hittar nåt.

Nån klänning till mig kanske? Eller tunika?


Idag har jag vart med mina föräldra och Jossan i Skara och kollat på buskis(?)

Pang på Pensionatet..

Den va allt bra.. Men inte den bästa =)


Har lagt ut Flisas vagn på blocket.. Den gamla. Så om nån är intresserad eller vet nån som behöver en vagn med hårdlift och vanlig sits så hojta till.


Jaja ska äta lite macka nu.


Ha de gott..


Jonas, Flisa, Felix & Freddy   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards