Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 18 februari 2012

Av Linda - 18 februari 2012 20:10

Ja då är de lördag kväll. Och vi har lyxat till de med chips och cola.

Och lite gladitatorer. Men är mer Jonas som kollar på de.

Inte så värst intresserad.


Idag har vi vart på kalas hos Jessica. Fick goda kakor och tårtor.

Sen vart de hem och fixa middag. Blev lax med philadelphiatäcke och ris.

Massa gott.

Och medans jag greja med maten så ser jag hur Flisa bara går iväg. Att jag blev paff.

Jonas sa innan jag börja med maten att hon gått några steg i köket..

Men inte att hon tog så många.. Förut har de vart ett två steg här och där.. Och typ var 3de dag. Men nu gick hon massa steg. Mysfisen..

Så nu släpper hon och går mycke =) Och stadigt går hon oxå..

Men de sa läkarn att barn som håller sig i länge och mest bara strycker handen på bordet tex ochinte direkt stödjer går mycke stadigare och ramlar sällan =)


Nä får jag ta mina små änglarsom gråter lite.. Men Jonas tog dom visst men inte vart dom nöjda med bara nappen så får nog mysa lite med dom =)


Jonas, Flisa, Felix & Freddy   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards