Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 7 februari 2012

Av Linda - 7 februari 2012 21:29

Dagen har vart seg.. Städat lite. Men köket är lika rörigt igen efter maten. Ska ta tag i de snart..

Vardagsrummet är rent och fint iaf ;)


Imorn ska jag ha plastparty så måste ju ha rent och fint =)


Satt och tänkte förut på att en dag ska jag tillbaka till "verkligheten"(jobbet).

Har inte jobbat på jätte länge. Va inne och jobba 7 v i sommras men innan de va de 1 år. Och nu ska jag va ledig helllla sommaren. Har inte haft en ledig sommar sen jag börja jobba -02. Jobba samtidigt som jag gick i skolan!

Så de ska bli skönt. Och får inte Jonas jobb får vi våran första hela sommar ihop.

Har inget planerat direkt men blir väl Borås Djurpark, lite bad, Liseberg.

Skulle vilja hälsa på hans bror på Gotland så får se om vi kan de.

Är ju inte så bra för dom små bebisarna att sitta så länge. Klart man får stanna efter vägen men då tar de massa timmar.


Läser en blogg som Sabina skriver. Hon bakar massor..

Man blir så sugen på allt man läser.

Och de är jätte fint de hon gör..

Funkar aldrig att länka för mig så skriver dit den bara.

http://mammastartor.blogg.se


Jaja får la läsa mina bloggar och kikat fb som jag brukar göra..


Jonas, FLisa, Felix & Freddy   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards