Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 17 februari 2012

Av Linda - 17 februari 2012 22:45

Då är snart denna veckan slut oxå.. Veckorna springer iväg.

Idag har vi spenderat dagen hos Jonas föräldrar..

Jonas skulle testa kostymen till dopet.

Vi hade med oss semlor dit och satt och mumsa på. Sen vart de pizza..

Flisa busade som vanligt =)



Är riktigt trött nu får jag säga.. Sovit dåligt sen i tisdags.

Börjat tänka för mycke.. Men de är så när jag hör saker om en viss person. Ni som känner mig vet vem jag menar.

Och fick höra lite i tisdags så då rivs gamla sår upp och mardrömmarna kommer tillbaka och man vågar inte riktigt somna. Och man bara tänker och tänker.

Men får hoppas de släpper snart =)

De ska ju inte få styra mitt liv så =)


Känner verkligen av mitt blt mer och mer. Får mer och mer huvudvärk. Imorses vakna jag med huvudvärk. Kan iof ha vart för jag sovit dåligt men nu ikväll har jag de oxå och har grejat lite nu så får nog ringa MVC på måndag och fråga om jag ska kolla hos henne eller vct.


Imorn är de kalas för Jessica. Hoppas hon tycker om de vi köpt.

Jag och Jossan har köpt ihop =)


Söndag händer inte så mycke..

Nu ska jag kika lite bloggar och fb.


Ha de gött.

Jonas, Flisa, Felix & Freddy   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards