Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Direktlänk till inlägg 9 februari 2012

Torsdag 20120209

Av Linda - 9 februari 2012 19:45

Lugn och ro har vi nu...

Eller ja, jag har lugn och ro.

Jonas är och handlar lite... Såg att mjölken och josen och potatisen va slut.

Har badat alla 3 goingarna idag =)

Dom älskar verkligen att bada alla 3.

Jonas pappa va här och hjälpte oss kolla om de va ström i kablarna så vi kunde sätta upp lampor.

Sen laga jag mat..

Hemma gjorda fiskpinnar och potatis.


Imorn händer inte så mycke.. Kanske skulle mysa lite med godis?

Eller så får de blir räkröra på lördag till Melodifestivalen som Jonas inte vill titta på ;)


Jaja ska snart se på dom dåliga bilförarna..

Spelar in Unce upon a time.. Älskar den serien =)

Ny favvo!!


Jonas, Flisa, Felix & Freddy   

 
 
Ingen bild

Annica

10 februari 2012 11:30

Hej, så kul att jag hittat din blogg! Väntar tvillingar med bf 11/3 så kan komma när som helst nu och har en dotter på 15månader här hemma. Så kul att läsa om hur allt går för er! Har du några bra tips såhär nu innan kaoset drar igång?

//Annica

Linda

10 februari 2012 21:23

Hej.. Kul att du hitta hit. Och grattis =) Vet du va de blir för kön?
Oj ja du, att inte tänka på hur de kommer bli utan bara ta dagen som den kommer.
Är lättare än man tror.. Trodde de skulle va rena kaoset här men de är de inte.
Och njut innan dom kommer för efter finns de inte så mycke tid till att varken städa, laga mat eller göra nåt annat ;)
Vet du om du väntar enäggs eller tvåäggs?

 
Ingen bild

annica

10 februari 2012 23:14

Hej igen, tack för tipsen. Försöker verkligen tänka så. En dag i taget, man vet ju inte ens när de kommer ut. Om det blir neo eller bb direkt? Ja dom är väl ganska säkra på att det är tvåäggs och troligtvis två tjejer till!;) Verkligen jättekul att läsa om er vardag. Vart är det ni bor?

Linda

10 februari 2012 23:56

Okej :-) va har enäggs :-) ja de va jobbigast att inte veta hur och när dom skulle komma. Har du vart inne mycke på fl och sjukhuset? Jag va inne rätt mycke från v 24. Och sjukskriven från då.. Hade väldigt jobbigt de sista.. Låg på neo en vecka :-) med våran tjej låg vi en månad och hon är oxå född i v34. Vi bor lite utanför Skara.. Ardaka heter de. Vart bor ni?

 
Linda!

Linda!

11 februari 2012 14:07

Stavar som en kratta ser jag Annica ;)
va ska stå vi och Ardaka ska va Ardala ;)

http://asomilinda.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Annica

17 februari 2012 15:42

Hej, förlåt att jag inte skrivit. Haft magsjuka här men nu är vi friska igen!
Ja det har ju varit en hel del tul på sjukhuset och nu är jag i v 36+4 så torsdag nästa vecka ska jag till läkaren och planera igångsättning om inget hänt. Känns ju som att jag spricker när som helst. Har också varit sjukskriven sen v 25.
Vi bor i Borås, men kollar lite hus här utanför så får se vart vi hamnar?
Hur gjorde ni i början när ni kom hem? Va din sambo hemma länge`? Har du din dotter på dagis eller hemma?
Nu längtar jag verkligen efter dem!
Ha en trevlig fredag!!

Linda

17 februari 2012 22:45

Ingen fara =) Skönt att ni är friska igen. Magsjuka är ingen höjdare =S
Okej, vi va varannan vecka på tul.. Va kul att se dom små..
Va kul med hus. Vi bor i radhus som vi köpt. Min man vart varslad och fick gå i november men iom att jag va sjukskriven har han vart hemma sen i sommras med oss. Så han är hemma nu oxå så vi har de rätt lätt ;)
Vi går upp båda och matar på nätterna och så.
Ska din sambo va hemma mycke? Dom rekomendera att man skulle va hemma båda i 3 månader i början om man får tvillingar.
Hon är hemma.. Hon va bara 13 månader när dom kom och hon är förtidigt född oxå så ville inte sätta henne förtidigt och man måste ju va 1 när man börjar och då ahde de blivit inskolning mitt i födandet.. Och dra hem sjukdomar och så så valde att ha henne hemma. tills killarna ska börja tror ja.. eller om hon får börja om Jonas hittar jobb. Är eran på dagis eller hemma?
Okej va kul.. Hoppas de hoppar igång av sig självt =) Jag fick snitt i 34+3. Så förstår om du känner dig sprickfärdig :)
Förstår jag.. Längtade massor efter dom oxå när dom låg i magen.
Desamma =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 15 september 2014 16:37

Go eftermiddag! Gör ni för kul? Själv skulle vi kolla på Emil i Lönneberga. Men guess what? Jo jag sitter här själv medans barnen sprang ut!! Som vanligt ^^ Idag har vi vart en sväng i Nossebro sen bort till huset och mäta lite väggar mm. Fick ...

Av Linda - 11 september 2014 10:59

Go förmiddag! Nu är de snart 1 månad sen jag skrev.. Har väl inget svar på varför för tänker varje dag att jag ska blogga men blir aldrig av! Just nu är de kaos här hemma.. Vi brukar ha saker lite överallt men nu åker vi på och packar då vi sna...

Av Linda - 15 augusti 2014 21:57

Go kväll. Så va de helg igen. Fast har inte så stor betydelse här för vi har helg mest hela tiden. Ligger på soffan och kollar Harry Potter och den vises sten. Flisa springer upp och ner om än de en än de andra. Och killarna sover.. Jonas kom ...

Av Linda - 9 augusti 2014 22:01

Go kväll. Nu är segot här igen! Va ett tag sen jag skrev. Fia växer på ...

Av Linda - 14 juli 2014 23:08

Go kväll. Redan ny vecka. De bara springer fram.. I helgen så har vi vart på dom i Nora för min kusin Malins dotter Molly.. Så i lördags åkte jag, Jonas, pojkarna och Fia upp till stugan för att dagen inte skulle bli så lång. Där va även min f...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards