Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 30 maj 2012

Av Linda - 30 maj 2012 19:10

Ja go kväll då..


Dagen har snart passerat och de har vart en lång dag.

GIck upp vid 8 och ringde läkarn igen och ville komma dit och kika på Freddy igen. Så fick tid kvar över 11 så fixade lite här hemma sen väckte jag killarna och gav dom mat sen väckte jag Flisa och fixade mat till henne och tog på henne.. Sen åkte vi till mamma som skulle passa Felix och Flisa. Så åktevi till läkarn och hon tror han ävrt min astma så fick en till medicin.. Singulair. Svindyr!!!


Åkte tillbaka till mamma sen lasta in barnen och åkte till Pia. Stanna där till fya och satt och prata och åt gofika =)

Sen hämta jag Jonas på Blombacka och vidare in till Skara för handla lite. Så nu sitter vi mätta och trötta i soffan. Flisa ligger i sängen men har inte somnat än. Men hon somnar nog snart =)


Nä nu palla rinte min rygg att jag sitter upp så får lägga mig lite på soffan.

Ha en skön kväll!


Jonas, Flisa, Felix & Freddy   






Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards