Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 23 maj 2012

Av Linda - 23 maj 2012 23:23

Go natt i stugorna..har inte hunnit skriva idag så kör ett mobilinlägg :-) dagen har gått fort. Gick upp runt kvart i 10. Sen greja jag tvätt. Snart är den tomm.. Vilket är skönt. Fick så himla mycke tvätt när maskinen va traskig och sen när jag va på sjukhuset så mycke.va inte direkt så Jonas satte på en maskin ;-) han gör de om jag säger till men inte annars. Men han fixar så mycke annat här så gör inget. Nu har vi delat in de så jag har disk och tvätt och han städ och sopor. Men självklart hjälps vi åt :-) och vi har bara 1 torkställ så på vintern kan man inte direkt tvätta så mycke.får passa på nu när de är varmt och sommar så man kan hänga ut :-) imorn blir de lugnt oxå. Tänkte ta ett sommar städ snart. Rensa bland saker, tvätta fönster och kanske byta gardiner..får se när tiden finns. Håller ju på med altanen oxå..så nu ska jag kika klart på Glee sen sova. Så natti på er :-)Jonas, Flisa, Felix & Freddy <3

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards