Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 10 maj 2012

Av Linda - 10 maj 2012 21:54

Är sjukt sugen på cola. Har inte druckit cola på länge faktiskt.

Duktiga mig =D


Sitter med en nyvaken Felix i knät.. Han ville inte sova mer. Men gör la inget för dom ska ändå snart ha mat =)

Har previs kollat på Revenge.. Tycker om den serien. är lite sur för out är slut på femman. Är la uppehåll bara men tyckte de kom så plötsligt.


Nu kommer snart Big Brother så får la kika på de =)

Imorn ska jag ixa i ordning ltie kläder till barnen. Dom ska va hos farmor på lördag..

Nä ska mysa lite nu med Felix =)


Natti på er.


Jonas, Flisa, Felix & Freddy   

Av Linda - 10 maj 2012 13:54

Hello..

Torsdag idag. Snart helg.. Denna vecka har gått fort. Kanske för att i måndags va Linda här, tisdag va mamma & Pia här och igår Linda.

Hoppas de går fort imorn oxå då..

Fast sen halv 1 har kl stått still känns de som.


Just nu sover alla 3. Flisa har sovit sen halv 1 typ så hon vaknar nog strax..

Så sitter och vilar mig lite nu.

Och när alla 3 vaknar igen kommer de va full rulle med matning och lek med alla 3 =)


Felix är så duktigt när han kommer över på mage så reser  han på rumpan =) Freddy är lite efter med de men de kommer =)


Va så soligt och fint idag när jag gick upp. Så tänkte hänga ut tvätten men så har den legat sen igår så körde ett 15 min bara för att få de genom sköljt. Tur va la de för nu regnar de som fan...


Nä ska la lägga ifrån mig datorn nu.


Ha de gött..


Jonas, Flisa, Felix & Freddy   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards