Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 28 maj 2012

Av Linda - 28 maj 2012 21:50

Ja ny vecka nu då.. Och snart är månaden slut.

Och snart har halva året redan gått och de snart jul..

Tycker inte om att åren går så fort för mina barn blir så stora.. Vill ju att dom ska växa och bli stora så man får se hur dom kommer vara sen.. Men samtidigt vill jag att dom ska vara bebisar för alltid..

Jag ångrar lite att jag inte försökte amma killarna mer =(

Men kände mig pressad och stressad att jag skulle göra de..

Va nog att de inte funka med Flisa så tänkte att de funkar inte nu heller..


Idag har vi busar och myst mest hela dagen..

Kollat Hem till Gården oxå e klart ;)

Sen laga vi mat när Jonas kom hem. Sen har vi försökt få en liten Freddy somna men han är klar vaken.. Men han får la va uppe tills vi ska sova.


Men nu ska vi mysa lite i soffan så får avsluta nu ;)


Mys Felix =)


Jonas, Flisa, Felix & Freddy    

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards