Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 19 maj 2012

Av Linda - 19 maj 2012 20:58

Ja då va de de här med va är de för dag? Känns som söndag.. Men är lördag. Vilket är bra. För då är Jonas hemma 1 dag till.

Men måndag blir jag själv.


Gjort idag då?

När vi vakna åkte vi till Skövde och handla.

Killarna fick lite kläder och Flisa en tröja.

(Hon fick 1 bara för vi har beställt kläder till henne ;) )

(klicka)

Dom här fick dom, 2 body och 2 byxor. De fanns inte på bild så får bli så här ;)

Fick presentkort av Linnea & Therese i dop present så fick bli lite kläder.

Efter de åkte vi till Blombacka och hjälpte dom med en sak sen till Vara och hälsapå Dalemo lite. Sen vidare på kalas för Jörgen.

Han fick en flaska Baja Päron av oss & Jossan och Tommy.

Fick god sallad och sen god tårta. Tyvärr smaka jag inte på jordgubbstårtan för va för mätt men daim tårtan va massa god =)


SÅ vi va hemma vid 19 och Flisa somna direkt. Sitter i soffan med 2 piggelin pojkar som inte alls vill sova.

Men ska snart se igen om dom kan blunda lite.. För vi tänkte kolla påfilm och mysa lite =)

Min rygg gör sjukt ont =( De är de negativa med täta graviditeter.. Plus att de va 2 st sista gången.

Men men bara bita ihop =)

Nä nu skriker mina små gullepluttar så får ta dom..


Ha en bra kväll.


Jonas, Flisa, Felix & Freddy    

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards