Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 18 maj 2012

Av Linda - 18 maj 2012 20:05

Fredag kväll redan.. Eller är de lördag?

Känns lite konstigt med dagarna..


Men har bestämt mig för att de är fredag..


Jonas sitte med en pigg Felix i knät.. Han börjar bli lite hungrig. Han är piggare idag än igår vilket är skönt. Hostan börjar ge sig. Bara 2 kvar ;)

Flisa hde lite feber idag så hon har fått alvedon. Freddy såg febrig ut men han sover nu så får kolla han när han vaknat.. Dax för mat snart igen ;)


Idag har de handats lite mat.. Sen kom Lenita, Linda och Isabell på besök. Alltid lika kul =)

Så nu ska vi försöka få i oss lite kvällsmat..Vi vuxna har inte ätit något än idag. Bara barnen.. Har inte riktigt haft tid.


Imorn är de kalas i Nossebro.. Får se hur de blir om Flisa är bättre..

Söndag ska vi la ta de lugnt.. Måndag blir vi själva då Jonas börjar jobba igen. Tisdag är de BVC. 


Nä nu orkar jag inte skriva mer.. Kanske kikar in lite senare och skriver..


Jonas, Flisa, Fleix & Freddy  

Bus flisa <3 typ 8 månader =)    

Av Linda - 18 maj 2012 00:16

Ja jag vet kl är 00:16 och jag är vaken. Men min sömn har blivit lite konstig.. Kan inte sova. Har inte gjort de på 2 nätter. Somnar till nån halv timme här och där. Men är inte trött alls nu?

Kanske för att barnen är dåliga som de är så?


Vet man inte.

Sen har vi flyttat på sängen. Eller bara vridigt på den i sovrummet och har huvudet åt ett annat hålså de kan vara de oxå att jag måste vänja mig vid de..


Läste en blogg för ett tag sen som jag kom in på av misstag.. Eller misstag och misstag. Hag har på sidan när jag skriver olika bloggar som kommer upp på reklam. Så stor de nåt konstigt så klicka på den. Så va de en tjej som antagligen blivit dumpad för ett sen.. Och skrev att de är så tråkigt och dålig stil av folk på mn facebook att dom skriver att "ikväll ska jag mysa med min älskling" "jag älskar hmhm" osv..

Men varför är de dålig stil? Ska man inte visa att man tycker om någon?

Eller att man vill mysa får man inte skriva de?


Blir mest irriterad över att man inte ska få skriva sånt för nån som nyss/för ett tag sen blivit dumpad inte ska bli lessen?

Ska man hålla koll på sånt så kan man ju aldrig skriva något om den man tycker om..


Nä ska inte reta upp mig nu..

Försöka sova ist kanske?

Natti.. Igen!


Jonas, Flisa, Felix & Freddy   

Av Linda - 18 maj 2012 00:10

bloglovinHar skaffat bloglovin.. Vet inte riktigt hur de funkar än.. Men de kommer jag nog underfund med. Vill ni följa så klicka på bilden =)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards