Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 8 maj 2012

Av Linda - 8 maj 2012 22:05

Tisdag.. Hela dagen!

Men den är snart över..

Dagen har gått fort och haft en bra dag.

Vakna lite sent idag.. 08,53. Och mamma och Pia skulle komma vid 10 och jag skulle hinna gå med dustsuckern en sväng och plocka lite leksaker..

Men Flisa sov medans jag gjorde de och killarna låg och babbla i sängen här nere..

Halv 10 va de klart så bärja mata killarna och Flisa fick välling. Så han mycke på 1 timme för 09,52 va dom här =)

Mamma hade köpt med fikabröd =)


Sen vart de lite bus med Flisa när dom åkt och killarna sov en stund. Men Freddy ville inte sova så länge så han kom upp och busade oxå. Dom älskar att titta på när syrran leker =)

Sen kom pappa hem och vi gjorde oss i ordning och åkte in till Skara och handla mat och present till min farbror..

Sen hem och göra mat och Flisa gjordes i ordning för natten efter maten och somna utan ett ord =)


Imorn får vi se vad vi hittar på.. En promenad kanske.

TÄnkte börja göra ordning lite kläder till helgen till barnen. Vet inte om dom ska vara här eller hos farmor men dom måste ju ändå ha en del kläder.

Så man inte står lördag förmiddag med de när man ändå har massa annat att göra =)


Har inte fått in så mycke bilder de senaste.. Men ska la försöka ändra mig på den fronten..

Se om jag hittar nån bra bild i datorn =)


       

Våra godingar  

(Klicka så blir dom större)


Nä kolla klart på BB nu..


Jonas, Flisa, Felix & Freddy    

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards